کد خبر : 1765138 | 10 تیر 1400 ساعت 11:22 | 33.2K بازدید | 1 دیدگاه

مشکل لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسا چیست؟

به نظر می رسد قوانین مالیاتی لالیگا مشکلی غیرمنتظره در مسیر تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا است.

مشکل لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسا چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لیونل مسی دیشب رسما با باشگاه بارسلونا به اتمام رسید و علیرغم شایعات فراوان، هنوز خبر تمدید قرارداد رسما اعلام نشده است. شبکه ال چیرینگیتو در گزارشی مدعی شد قراردادجدید لیونل مسی با باشگاه بارسلونا  دو ساله خواهد بود و در این مدت باشگاه بارسلونا مبلغ 100 میلیون یورو ناخالص برای هر فصل و در مجموع 200 میلیون به کاپیتان آرژانتینی خود دستمزد خواهد داد. همچنین 100 میلیون باقیمانده طی سه سال و به صورت قسطی به لیونل مسی پرداخت خواهد شد.

 

1599514

 

اما علیرغم توافق باشگاه بارسلونا با مسی، مشکل اصلی برای تمدید قرارداد توافق با لالیگا خواهد بود. خاویر تباس، رئیس لالیگا چندی قبل اعلام کرد بدهی باشگاه بارسلونا به قدری زیاد شده که این باشگاه قادر به تمدید قرارداد لیونل مسی و پرداخت دستمزد هنگفت به این بازیکن نیست و در واقع این توافق منع قانونی دارد. یک مشاور مالیاتی با شبکه ال چیرینگیتو ارتباط برقرار کرده و مدعی شد با توجه به شرایط بغرنج باشگاه بارسلونا و مشکلات عدیده مالی، محال است آنها قادر به تمدید قرارداد با لیونل مسی باشند.

 

به نظر می رسد باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد لیونل مسی با خود به توافق کامل دست یافته و در واقع علت اصلی تاخیر در اعلام این خبر نیز همین مشکلات ثبت قرارداد در لالیگا و ایراداتی است که به این باشگاه وارد شده است.

دیدگاه‌ها