کد خبر : 1765141 | 10 تیر 1400 ساعت 11:41 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

شوچنکو: نقاط قوت انگلیس نباید ما را بترساند

آندری شوچنکو، سرمربی تیم ملی اوکراین، معتقد است که آنها کار بسیار سختی مقابل انگلیس پیش رو خواهند داشت.

شوچنکو: نقاط قوت انگلیس نباید ما را بترساند

به گزارش "ورزش سه"، شاید پیش از آغاز رقابت‌های یورو کسی فکرش را نمی‌کرد که اوکراین یکی از هشت تیم پایانی مسابقات باشد. شاگردان آندری شوچنکو در دور گروهی نیز خیلی امیدوارکننده ظاهر نشدند؛ جایی که آن ها با دو شکست و تنها یک پیروزی و البته به لطف نتایج رقم خورده در سایر مسابقات به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد شدند.

 

 

1618036

 

 

اوکراین در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئد قرار گرفت که در گروه خود بالاتر از اسپانیا به عنوان صدرنشین صعود کرده بود. با این حال شاگردان آندری شوچنکو با ارائه یک نمایش حساب شده و در آخرین لحظات وقت‌های اضافه بازی به پیروزی رسیده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

 

اوکراین حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف انگلیس برود که یکی از مدعیان اصلی فتح جام به حساب می آید. آندری شوچنکو، سرمربی اوکراین، در رابطه با این تقابل گفت: "انگلیس تیمی بسیار عالی است. آنها دارای ترکیبی کامل و کادر مربیان برجسته ای هستند. ما کاملاً می‌دانیم که این بازی چقدر سخت خواهد بود.

 

 

1611768

 

 

گل زدن به انگلیس دشوار است اما نقاط قوت آنها نباید ما را بترساند. این باید برای ما یک انگیزه باشد زیرا در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و ما در این مسابقه با قلب مان بازی خواهیم کرد تا هواداران مان را به وجد بیاوریم."

دیدگاه‌ها