کد خبر : 1765144 | 10 تیر 1400 ساعت 11:54 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

یوری تیلمانس:

غیبت دی بروین تفاوتی برای ما ایجاد نمی کند

یوری تیلمانس، ستاره خط میانی تیم ملی بلژیک به تمجید از خط هافبک تیم ملی ایتالیا پرداخته است.

غیبت دی بروین تفاوتی برای ما ایجاد نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک فردا شب در شرایطی به مصاف ایتالیا می رود که احتمال غیبت کوین دی بروین و ادن هازارد، دو ستاره تکنیکی خط میانی آنها به علت مصدومیت در این دیدار وجود دارد. حالا یوری تیلمانس مدعی شد حتی اگر کوین دی بروین به دلیل مصدومیت نتواند بازی کند نیز سبک بازی بلژیک تغییر زیادی نخواهد کرد.

 

یوری تیلمانس گفت: "در بازی با پرتغال چه از نظر دفاعی و چه تهاجمی شرایط خوبی داشتیم، اما ما باید مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم. ایتالیا به طور کلی یک ترکیب خوب و خط هافبکی قدرتمند دارد، ما باید آنها را مهار کنیم و از نظر تاکتیکی پیروز شویم.

 

1618356

 

آنها در وسط میدان از بازیکنان با کیفیتی برخوردارند که مکمل یکدیگر هستند. با توجه به برگزاری این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی ممکن است ایتالیا کمی متفاوت بازی کند، اما انتظار تغییرات زیادی ندارم و آنها به شیوه بازی خود باور دارند.

 

احتمال غیبت ادن هازارد و کوین دی بروین؟ با یا بدون آنها وظیفه من در میدان تغییر نمی کند. کل بازیکنان می دانند که باید چه کاری انجام داده و آنچه سرمربی از ما می خواهد را در میدان پیاده کنیم. البته هازارد و دی بروین بازیکنان فوق العاده ای بوده و برای تیم بسیار مهم هستند، اما نبود آنها تفاوت چندانی در سبک بازی ما ایجاد نخواهد کرد. دی بروین بازیکن خاصی بوده و همیشه تصمیمات درستی گرفته، بازیکنی موثر است و می تواند پاس گل داده یا دروازه حریف را باز کند.

 

دیدار برابر ایتالیا مانند یک آزمایش بوده و جزئیات سرنوشت مسابقه را تعیین می کند. ما از جام جهانی 2018 درس هایی آموخته ایم، زیرا در هر تورنمنت مقاطعی وجود دارد که شرایط دشواری را متحمل شده، فرصت چندانی ندارید و باید از آن نهایت استفاده را ببرید."

دیدگاه‌ها