کد خبر : 1765146 | 10 تیر 1400 ساعت 12:02 | 34.9K بازدید | 2 دیدگاه

چلسی جدید ترین مشتری انگلیسی ستاره بایرن

به نظر می‌رسد باشگاه چلسی نیز به مشتریان کینگزلی کومان اضافه شده است.

چلسی جدید ترین مشتری انگلیسی ستاره بایرن

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در فصل گذشته بوده است. ستاره فرانسوی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 20-2019 گل قهرمانی باواریایی‌ها مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا نقش مهمی در موفقیت آنها ایفا کرده باشد. 

 

اما مدتهاست شایعات زیادی در رابطه با آینده کینگزلی کومان مطرح می‌شود. گزارش ها حاکی از آن است مذاکرات بایرن مونیخ با ستاره فرانسوی در راه تمدید قرارداد به بن بست خورده و امیدها برای ماندگار شدن کومان در جمع باواریایی ها به کمترین حد خود رسیده است. حتی اخیراً بیلد مدعی شد که بایرن به طور کامل از تمدید قرارداد با این بازیکن ناامید شده و حاضر است به پیشنهادات مناسب برای این بازیکن گوش دهد.

 

 

1618359

 

 

از ابتدا گفته می‌شد که منچستریونایتد به شدت شرایط جذب این وینگر فرانسوی را بررسی می‌کند اما شیاطین سرخ کارهای انتقال جیدون سانچو را تکمیل کرده‌اند و احتمالاً این مسئله باعث شود که آنها از جذب کومان عقب‌نشینی کنند. از طرفی بعد از آن گفته شد که لیورپول نیز به جذب این بازیکن علاقه‌مند است و قصد دارد برای تقویت فاز هجومی خود او را به خدمت بگیرد.

 

در همین راستا اکسپرس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که یک تیم دیگر انگلیسی یعنی چلسی هم به جمع مشتریان کینگزلی کومان اضافه شده است. در این گزارش ادعا شده که آبی‌های لندن قصد دارند با قرار دادن کالوم هادسون اودوی یا روس بارکلی در معامله جذب کومان این ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها