کد خبر : 1765158 | 10 تیر 1400 ساعت 12:47 | 31.4K بازدید | 2 دیدگاه

تیاگو سیلوا:

جانشین راموس در رئال مادرید ادر است

تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم ملی برزیل مدعی شد ادر میلیتائو جانشین سرخیو راموس در رئال مادرید خواهد شد.

جانشین راموس در رئال مادرید ادر است

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس، کاپیتان باتجربه رئال مادرید بعد از 16 سال از این تیم جدا شد و حالا هواداران این تیم نگران شرایط خط دفاعی این تیم برای فصل بعد هستند. اما تیاگو سیلوا که در حال حاضر در کنار ادر میلیتائو در اردوی تیم ملی برزیل برای رقابت های کوپا آمه ریکا حضور دارد، از این بازیکن به عنوان جانشین سرخیو راموس در سال های پیش رو نام برد.

 

1595929

 

تیاگو سیلوا گفت: "من معتقدم که از این به بعد و با رفتن سرخیو راموس، ادر میلیتائو تبدیل به یکی از ستون های باشگاه رئال مادرید خواهد شد. من در پایان مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین چلسی و رئال مادرید به ادر میلیتائو گفتم که اگر در آینده نیز به همین روند ادامه دهد، سال خوبی را سپری می کند و اگر این اتفاق رخ دهد بدین معناست که ما برای مدت طولانی در کنار هم برای تیم ملی برزیل بازی خواهیم کرد.

 

ادر میلیتائو با سرعت فراوان و اعتماد به ویژگی های خود در میدان ظاهر می‌شود. او بازیکنی بسیار سرعتی است و در بعضی مواقع به سمت دروازه حریف نیز حرکت می کند، زیرا می داند که به سرعت به سر جای خود باز خواهد گشت. این خصیصه ای است که من هنگام انتقال به به میلان آموختم و سعی می‌کنم همین را به ادر میلیتائو نیز یاد بدهم."

دیدگاه‌ها