کد خبر : 1765159 | 10 تیر 1400 ساعت 12:56 | 46.6K بازدید | 4 دیدگاه

پیشنهاد گواردیولا برای هدایت بارسلونا چه کسی بود؟

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا درباره وضعیت رونالد کومان صحبت کرده است.

پیشنهاد گواردیولا برای هدایت بارسلونا چه کسی بود؟

به گزارش "ورزش سه"، یک سال دیگر از قرارداد دو ساله رونالد کومان با بارسلونا باقی مانده است و علیرغم همه شایعات، خوان لاپورتا چندی قبل اعلام کرد او در فصل جدید نیز سرمربی بارسا خواهد بود. کومان در اولین فصل حضور در بارسلونا نتایج خیلی خوبی نگرفت و تنها موفق به فتح کوپا دل ری شد. در بدو ورود لاپورتا به باشگاه بارسلونا اخباری در مورد تمایل او به استخدام یک سرمربی جدید شنیده شد، اما به نظر می رسد کومان به کار خود در نوکمپ ادامه خواهد داد.

 

1618366

 

اما شبکه TV3 مدعی شد در جریان سفر تفریحی سرمربی موفق منچسترسیتی به شهر بارسلون برای گذراندن تعطیلات تابستانی، خوان لاپورتا با پپ گواردیولا در مورد بازگشت این سرمربی به نوکمپ صحبت کرده است. لاپورتا اولین کسی بود که در سال 2008 به گواردیولا اعتماد کرد و زمینه حضور او روی نیمکت بارسلونا را فراهم نمود.

 

البته رئیس وقت بارسلونا به بهترین شکل پاسخ اطمینان خود را دریافت کرد و پپ گواردیولا موفق ترین دوران تاریخ این باشگاه را رقم زد. اما گواردیولا که بارها تاکید کرده علاقه ای به بازگشت به بارسلونا ندارد، این بار نیز روی موضع خود پافشاری کرد و پاسخ او به پیشنهاد لاپورتا منفی بود.

 

در عوض گواردیولا به لاپورتا پیشنهاد داده تا برای بازگرداندن لوئیس انریکه به این باشگاه اقدام کند. سرمربی سابق بارسا که در حال حاضر هدایت اسپانیا را به عهده دارد، این تیم به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 رهنمون ساخت و اسپانیا با او یکی از مدعیان قهرمانی در این تورنمنت محسوب می شود. اما گواردیولا معتقد است در صورت عدم موفقیت کومان، بارسا باید تلاش کند دوباره لوییس انریکه را به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها