کد خبر : 1765211 | 10 تیر 1400 ساعت 18:35 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده دانمارکی در فهرست خرید تابستانی میلان

میکل دمسگارد پدیده دانمارک در یورو 2020 مورد توجه میلان قرار گرفته است.

پدیده دانمارکی در فهرست خرید تابستانی میلان

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش هاکان چالهان‌اوغلو هافبک میلان که عملکرد خوبی در این تیم داشت، این تیم را ترک کرد و به اینتر پیوست. این جدایی باعث شده تا میلان به دنبال پر کردن جای خالی او باشد و دو گزینه مهم را هم زیر نظر بگیرد؛ میکل دمزگارد و جوزپ ایلیچیچ.

 

 

1586897

 

 

جوزپ ایلیچیچ یکی از ستاره‌های تیم آتالانتاست که چند ماه پیش هم نامش در اطراف باشگاه میلان شنیده می‌شد. این بازیکن 33 ساله اسلوونیایی احتمالا امسال از آتالانتا جدا می‌شود. او تا ژوئن 2022 با آتالانتا قرارداد دارد و باشگاه برای اینکه او را به عنوان بازیکن آزاد از دست ندهد چاره ای جز فروشش ندارد.

 

 

1618416

 

 

دیگر گزینه مهم برای میلانی ها میکل دمسگارد است. او یکی از ستاره‌های تیم ملی دانمارک در یورو بوده و بازی های تاثیرگذاری در این تورنمنت انجام داده است. دمسگارد 20 ساله عضو تیم سمپدوریاست و این روزها خود را برای دیدار مقابل چک آماده می‌کند. سمپدوریا سال گذشته او را با مبلغ 6.7 میلیون یورو جذب کرد و حالا می‌تواند با توجه به درخشش او در یورو با فروش او سود قابل توجهی کسب کند.

نکته جالب اینجاست هیچ کدام از دو گزینه میلان در پست تخصصی چالهان اوغلو بازی نمی‌کنند اما شاید بتوانند با توجه به قابلیت های خود در بازی تهاجمی به میلان کمک کنند.

 

 

1618418

دیدگاه‌ها