کد خبر : 1765217 | 10 تیر 1400 ساعت 18:46 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای ال کنفیدنسیال

هشدار جدید به یوفا در مورد اخراج سوپرلیگی ها

قاضی مادریدی به یوفا هشدار داد که سه باشگاه رئال، بارسا و یوونتوس را از لیگ قهرمانان اخراج نکند.

هشدار جدید به یوفا در مورد اخراج سوپرلیگی ها

به گزارش "ورزش سه"، 2 ماه پیش 12 باشگاه اروپایی اعلام کردند که با خروج از اتحادیه باشگاه های اروپایی، رقابت های سوپرلیگ اروپا را پایه گذاری کرده اند اما واکنش منفی هواداران و نهادهایی مانند فیفا و یوفا و همکاری دولت انگلیس باعث شد تا خیلی زود 9 باشگاه چلسی، آرسنال، منچستریونایتد، تاتنهام، لیورپول، منچسترسیتی، اینتر، میلان و اتلتیکو مادرید از این رقابت ها خارج شوند اما سه باشگاه یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید که جزو پایه گذاران اصلی این رقابت ها بودند، همچنان به ضرورت تشکیل این لیگ اصرار کنند.

 

 

1618424

 

 

این مسئله باعث شد تا یوفا تصمیم به باز کردن پرونده انضباطی برای این سه باشگاه بگیرد و احتمالا جریمه ها و محرومیت های سنگین تری برای آنها در مقایسه با باشگاه های دیگر در نظر بگیرد.

چندی پیش دادستان سوئیس اعلام کرد که یوفا اجازه ندارد تا این سه باشگاه را با محرومیت مواجه کند و اقدام شان برای تاسیس سوپرلیگ نباید با هیچ جریمه ای مواجه شود. این یک پیروزی بزرگ برای رئال، بارسا و یوونتوس بود ولی یوفا کار را به دادگاه اتحادیه اروپا کشانده و در انتظار رای نهایی آن است. به عبارتی یوفا هنوز جنگ را پایان یافته نمی داند و همچنان امیدوار است بتواند سه باشگاه فوق را با جریمه روبرو کند.

 

 

1607615

 

 

طبق ادعای ادعای ال کنفیدنسیال؛ امروز مانوئل روییز ده لارا قاضی دادگاه شعبه 17 شهر  مادرید نیز به یوفا دستور داد که هر گونه تنبیهی علیه 12 باشگاه سوپرلیگ را  متوقف کند. بر اساس این حکم اگر یوفا بخواهد تخطی کند و حکمی علیه این سه باشگاه بزند، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

قاضی خواستار آن شده تا همه پروسه های انضباطی علیه رئال، یووه و بارسا، سه باشگاهی که در حال حاضر در سوپرلیگ هستند، متوقف شود و از سویی جریمه مالی در نظر گرفته شده برای 9 باشگاه دیگر هم نادیده گرفته شود.

 

دیدگاه‌ها