کد خبر : 1765221 | 10 تیر 1400 ساعت 23:14 | 99.8K بازدید | 31 دیدگاه

امتیاز بی‌فایده برای منصوریان و مجیدی؛

آلومینیوم 0- استقلال 0؛ بدون گل، بدون وی ای آر

تقابل دو سرمربی استقلالی در اراک برنده ای نداشت و آلومینیوم و استقلال به تساوی بدون گل رضایت دادند.

آلومینیوم 0- استقلال 0؛ بدون گل، بدون وی ای آر

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال بعد از شکست در دربی، 3 بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و پس از پیروزی بزرگ روز جمعه مقابل گل گهر سیرجان با 43 امتیاز از 24 بازی به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد. شاگردان فرهاد مجیدی برای رقم زدن چهارمین برد متوالی خود باید امروز از سد آلومینیوم می گذشتند؛ حریف آنها با 36 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی حضور و به همان اندازه که استقلال به برد نیاز داشت، با هدف برد وارد میدان شده بود.
 شاگردان منصوریان 7 بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته بودند و بعد از تساوی هفته گذشته مقابل ذوب آهن در اندیشه کسب هر 3 امتیاز بازی امروز بودند تا از کورس کسب سهمیه جا نمانند. با کسب نتیجه مساوی بدون گل اما هیچ کدام از دو تیم به هدف اصلی خود در این بازی دست نیافتند. شاگردان مجیدی با تک امتیاز این بازی 44 امتیازی شده و فرصت نزدیک شدن به سپاهان را از دست داد؛ آلومینیوم هم 37 امتیازی شده و جای تراکتور را در مکان چهارم گرفت.

 

 

 

هفته بیست و سوم لیگ برتر
جمعه: 1400/04/10 ؛ ساعت 19:50
ورزشگاه: ورزشگاه‌ امام خمینی/ بدون تماشاگر
داوران: داور وسط: مهدی سید علی – کمک ها: محمد جواد مداح و امیر محمد داود زاده – حسین زمانی – ناظر: حیدر شکور

 

 

 

اخطار


مصطفی احمدی (۸۰) از آلومینیوم
فرشید اسماعیلی (۸۰) از استقلال

 

 

 

ترکیب تیم آلومینیوم:
حسین پورحمیدی
 رامتین سلیمان‌زاده
 امیرمحمد هوشمند
شاهین توکلی
اسماعیل شریفات (جهانبخش ذبیحی طاهر 78)
 پوریا آریاکیا
محمد ایرانپوریان (مصطفی احمدی 69)
 سید مهدی حسینی
 معین عباسیان
حامد پاکدل (امید سینگ 79)
سعید باقرپسند
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

 

1618456

 

 

ترکیب تیم استقلال:
سید حسین حسینی
محمدحسین مرادمند (متین کریم‌زاده 72)
سیاوش یزدانی
 عارف غلامی
محمد دانشگر (احمد موسوی 46)
 محمد نادری
 مسعود ریگی
مهدی مهدی‌پور (فرشید اسماعیلی 46)
آرش رضاوند
مهدی قایدی
ارسلان مطهری (آرمان رمضانی 72)
سرمربی: فرهاد مجیدی

 

1618449

 

 

لحظات حساس

 

دقیقه 5: حامد پاکدل با یک فرار خوب از سمت چپ وارد محوطه جریمه استقلال شد؛ ضربه زمینی او از زاویه بسته را حسینی در طی دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه 26: ضربه سر حامد پاکدل روی ارسال پوریا آریا کیا از سمت راست راهی به چارچوب دروازه استقلال نداشت.

دقیقه 32: شوت زیبای مهدی قایدی از روی ضربه آزاد را پورحمیدی با یک پرش دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه 42: ضربه آریا کیا در حالی که حسینی هم نتوانسته بود عکس العمل مناسبی از خود نشان بدهد از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه 51: ضربه آزاد معین عباسیان را سید حسین حسینی با یک عکس العمل استثنایی از زیر طاق دروازه به بیرون کشید.

دقیقه 67: پاس در عمق اسماعیلی به محمد نادری با شوت این بازیکن از سمت راست محوطه جریمه همراه بود که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. ارسلان مطهری با حضور در این صحنه توپ را وارد دروازه کرد اما داور آفساید او را اعلام نمود.

دقیقه 88: شاهین توکلی با ضربه سر قصد قطع کردن ارسال بازیکن تیم استقلال را داشت که توپ با اختلافی بسیار ناچیز از کنار دروازه رد شد تا خطر یک گل به خودی مرگبار برای آلومینیومی ها به خیر بگذرد.

 

 

 

 

 

شرح بازی:

 

 دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند. 15 دقیقه ابتدایی کار به ارزیابی دو تیم از سبک بازی یکدیگر اختصاص داشت و موقعیت خاصی را روی دروازه ها شاهد نبودیم. در شرایطی که بازی کم افت و خیزی را در 15 دقیقه دوم بازی شاهد بودیم، چند حمله از سوی تیم آلومینیوم از دقیقه 25 به بعد، تحرک بازی را بالا برد. 15 دقیقه پایانی بازی از سمت هر دو تیم بازی زیباتری را شاهد بودیم. در این دقایق چند موقعیت خوب را روی دروازه ها شاهد بودیم اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد تا استقلال و آلومینیوم با تساوی راهی رختکن شوند.

 45 دقیقه دوم تحت تاثیر ضربه آزاد دیدنی آلومینیوم با جذابیت بالایی آغاز شد اما در ادامه دو تیم نتوانستند بازی زیبایی را ارائه کنند و حواشی کنار زمین، متن بازی را تحت الشعاع قرار داده بود؛ حواشی که با کارت زردهایی برای فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور همراه بود. کادر فنی دو تیم در 20 دقیقه پایانی بازی تغییرات نهایی خود را در ترکیب تیم هایشان انجام دادند تا بلکه بتوانند سه امتیاز را مال خود کنند. این تغییرات هم تاثیر در نتیجه بازی نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه دادند.

 

 

 

 

 

اتفاق ویژه:

 

بدون شک اتفاقی که در کنار زمین در حین برگزاری نیمه دوم رخ داد را باید اتفاق ویژه بازی امروز بدانیم. مجیدی در حالی که  رفعتی و سید علی او را در کنار زمین دعوت به آرامش می کردند برای اثبات ادعای خود سراغ گوشی رفت اما نتوانست صحنه را به داور بازی نشان بدهد. مجیدی سرانجام موفق به کشاندن سید علی به کنار زمین شد. این حضور داور بازی در کنار خط اما به قیمت یک کارت زرد برای فرهاد مجیدی تمام شد. به دنبال ادامه این کار، رفعتی گوشی را سرمربی استقلال گرفته و آن را در جیب کت خود گذاشت .

 

 

 

در حاشیه:

* دیدار رفت دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال در ورزشگاه آزادی به پایان رسیده بود. ارسلان مطهری و مهدی قایدی گلزنان تقابل نیم فصل اول دوم بودند.

* این دیدار تقابل علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی، دو سرمربی است که در میان هواداران تیم استقلال از محبوبیت بسیار بالایی چه در دوران بازی و در چه مقطع فعلی برخوردار هستند؛ این دو سابقه بازی در کنار یکدیگر برای استقلال را هم دارند.

* داریوش شجاعیان، وریا غفوری، هرویه میلیچ و شیخ دیاباته غایبان بزرگ استقلال در این بازی هستند.

* میثم مجیدی، کاپیتان تیم آلومینیوم که به دلیل مصدومیت شدید ادامه فصل را از دست داده است، با عصا در ورزشگاه حضور یافته تا دیدار تیمش مقابل استقلال را تماشا کند. او سابقه پوشیدن پیراهن تیم استقلال را هم دارد.

* علیرضا منصوریان در حین بازبینی زمین توسط اعضای دو تیم خوش و بش گرمی با رشید مظاهری داشت. میثم مجیدی هم دقایقی با رشید مظاهری به صحبت پرداخت. دروازه بان استقلالی ها در ادامه با سایر اعضای کادر فنی تیم حریف هم احوالپرسی کرد.

* عدم آبیاری چمن پیش از بازی با اعتراض شدید نماینده فدراسیون همراه بود. رفعتی اعلام کرد که در صورت آبیاری نشدن چمن، اجازه برگزاری بازی را نمی دهد. البته مسئولان ورزشگاه اعلام کردند که امکان این کار به دلیل قطعی آب وجود ندارد!

* علیرضا منصوریان پیش از شروع بازی به همراه محمد خرمگاه و حسین کاظمی با فرزاد مجیدی، سرپرست تیم استقلال عکس یادگار گرفتند.

* وجود ملخ در ورزشگاه، سوژه جالبی بود که موجب سرگرمی بازیکنان استقلال در گرم کردن پیش از بازی به وجود آمده بود.

 

 

 

* رشید مظاهری در حین گرم کردن در واکنش به عکس العمل های سید حسین حسینی، با هیجانی بالا مشغول تشویق و روحیه دادن به او بود.

 

1618450

 

* مسئولان برگزاری بازی در ورزشگاه امام خمینی، با مشکل حل قطعی آب، چمن را آبیاری کردند تا برگزاری بازی با حدود 5-10 دقیقه تاخیر برگزار شود.

* باشگاه آلومینیوم اراک با تهیه بنری، درگذشت دو خبرنگار در حادثه اتوبوس در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.
* دقایقی پیش از شروع بازی شاهد خوش و بش صمیمانه اعضای کادر فنی دو تیم با یکدیگر بودیم.

 

 

1618438

 

* تمامی بازیکنان تیم استقلال پیش از شروع بازی به سمت نیمکت آلومینیوم رفته و از علیرضا منصوریان رخصت گرفتند.

* به علت جایگاه مشترک ذخیره های استقلال و گوینده رادیو فرزاد مجیدی ذخیره های استقلال را به جایگاه مجاور منتقل کرد.

* داوود رفعتی ناظر دیدار با وسواس ویژه  نسبت به افراد متفرقه در ورزشگاه آنها را به خارج از ورزشگاه هدایت کرد.

* اعلام خطای هند بازیکن آلومینیوم در دقایق پایانی نیمه اول، اعتراض شدید منصوریان را به همراه داشت.

* فرهاد مجیدی با ادامه دادن اعتراضات خود از داور بازی در نیمه دوم کارت زرد دریافت کرد.

* فرهاد مجیدی که سعی داشت به هر ترتیبی که شده فیلم صحنه مشکوکی که به آن اعتراض داشت را به داور بازی نشان دهد با واکنش جالب رفعتی مواجه شد که گوشی او گرفته و در جیب کتش گذاشت!

 

 

1618484

دیدگاه‌ها