کد خبر : 1765274 | 10 تیر 1400 ساعت 22:57 | 23.6K بازدید | 2 دیدگاه

حسینی در کلاس جهانی گلری کرد؛

خرمگاه: اسماعیلی داخل 18 قدم توپ را بغل کرد

مربی آلومینیوم معتقد است که اگر داور هند اسماعیلی را می گرفت شاید نتیجه بازی به گونه ای دیگر رقم می خورد.

خرمگاه: اسماعیلی داخل 18 قدم توپ را بغل کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های آلومینیوم اراک و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. صحبت های محمد خرمگاه، مربی آلومینیوم در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

 

اگر داور پنالتی را می گرفت سرنوشت بازی تغییر می کرد

اول از همه چیز حضور در اراک را به آقای نصرالله عبداللهی خوشامد می گوییم. بازی بسیار خوبی بود. ما بابت تک تک دقایق کار برنامه داشتیم و اگر آن پنالتی برای ما گرفته می شد می توانستیم سرنوشت را به گونه ای دیگر رقم بزنیم.

 

کل بازی را در اختیار داشتیم

فرشید اسماعیلی داخل 18 قدم توپ را بغل کرد. فکر می کنم که دید داور یک مقدار خوب نبود که در این صحنه برای ما پنالتی گرفته نشد. از نتیجه اصلا راضی نیستیم ولی از بچه هایمان راضی هستیم که تلاش خود را کردند و شرایط را به گونه ای رقم زدند که ما تقریبا کل بازی را در اختیار داشتیم.

 

 

اگر پنالتی گرفته می شد، آفساید به وجود نمی آمد

خرمگاه در مورد اعتراض شدید و عجیب کادر فنی استقلال به آفسایدی که در نیمه دوم گرفته شد، گفت: اگر پنالتی ما گرفته می شد آن صحنه آفساید ایجاد نمی شد.

 

حسینی در کلاس جهانی گلری کرد

حسینی بهترین بازی عمرش را امروز انجام داد و در سطح جهانی گلری کرد. روی ضربه آزاد عباسیان و دو سه موقعیتی که داشتیم اگر روز خوب حسینی نبود، نتیجه به گونه دیگری رقم می خورد.

 

همیشه به داوران احترام می گذاریم

ما همیشه به این اعتقاد داریم که باید به داوران احترام بگذاریم. امروز هم به نظر ما آقای سید علی و گروه شان یکی از داوری های خوب خود را انجام دادند. خیلی صبورانه بازی را کنترل کردند.

 

همه چیز برای بازی ایده آل بود

وی در مورد کیفیت چمن و تاثیر آن روی بازی گفت: چمن شرایط بسیار خوبی داشت و کاملا صاف بود. همه چیز برای بازی ایده آل بود. شرایط تفکر مربیان دو تیم به گونه ای بود که به هم موقعیت زیادی ندادیم. ما برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشتیم و آنها هم مطمئنا چنین کاری را انجام دادند و تلاش کردیم که بهترین شرایط را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها