کد خبر : 1765342 | 11 تیر 1400 ساعت 09:15 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

در آستانه دیدار ایتالیا-بلژیک؛

رانیری: دی‌بروین ذهن است، لوکاکو بازو و هازارد شعر

ایتالیا امشب در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 با بلژیک رو به رو خواهد شد.

رانیری: دی‌بروین ذهن است، لوکاکو بازو و هازارد شعر

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی، پیش از بازی مرحله یک چهارم نهایی ایتالیا در یورو 2020 درباره نقاط قوت بلژیک صحبت کرده است. رانیری معتقد است که این مسابقه بازترین بازی در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود که پیشبینی نتیجه آن دشوار است.

 

سرمربی سابق سمپدوریا با گاتزتا دلو اسپورت درباره بازی حساس ایتالیا برابر بلژیک، تیمی که در رنکینگ فیفا در رده نخست جا دارد، صحبت کرد و به چند بازیکنی که می توانند در این مسابقه سرنوشت ساز باشند اشاره کرد.

 

1611506

 

رانیری گفت: "غیرقابل پیشبینی ترین مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی بازی ما است؛ بلژیک برابر ایتالیا. تیم شماره یک فیفا برابر تیمی که بهترین فوتبال را در رقابت های قهرمانی اروپا به نمایش گذاشته است.

در بازی برابر اتریش، ایتالیا خودش را در مواجهه با مشکلاتی یافت، اما توانست واکنش نشان دهد. اینها فرآیندهای رشد است که به بهبود یک گروه و یک تیم کمک می کند.

قدرت بلژیک در فشردگی این تیم است. مدافعان سریع نیستند و روبرتو مارتینز، سرمربی این تیم، خطوط را فشرده‌تر کرده است.

بعد باید بازوها و ذهن این تیم را در نظر گرفت و من شعر را نیز اضافه خواهم کرد. کوین دی بروین ذهن بلژیک است. روملو لوکاکو که در حال پشت سر گذاشتن نمایشی باشکوه در یورو است، بازوی این تیم است. شعر هم هازارد است.

یک قهرمان و یک پسر طلایی که من مخصوصاً هنوز به آن گلی که پنج سال پیش در تاتنهام به ثمر رساند فکر می کنم، گلی که اجازه داد لستر من قهرمان انگلیس شود."

 

ایتالیا امشب از ساعت 23:30 در آلیانز آره‌نا در شهر مونیخ به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیدگاه‌ها