کد خبر : 1765345 | 11 تیر 1400 ساعت 10:27 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوک شاو؛

سرمست از بردن آلمان؛ مدت‌ها اینقدر خوشحال نبودم

لوک شاو، مدافع تیم ملی انگلیس، هنوز از پیروزی سه شیرها در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 برابر آلمان سرمست است.

سرمست از بردن آلمان؛ مدت‌ها اینقدر خوشحال نبودم

به گزارش "ورزش سه"، لوک شاو سفر تیم ملی انگلیس در یورو 2020 تا به اینجای کار را "تجربه‌ای شگفت‌انگیز" توصیف کرده و پیشاپیش دردیار این تیم در یک چهارم نهایی برابر اوکراین، گفته: "مدت ها بود به این شدت احساس خوشحالی نکرده بودم."

انگلیس برای اولین بار در تاریخ خود پس از حذف آلمان از رقابت ها در مرحله یک هشتم نهایی، به عنوان یکی از بخت های قهرمانی اروپا در نظر گرفته شده است.

پیروزی دو بر صفر سه شیرها در ومبلی در سه شنبه شب، اولین پیروزی آنها مقابل مانشافت در یک تورنمنت بزرگ پس از 55 سال بود و شاو می گوید حال و هوای مثبت در اردوی تیم ملی انگلیس اکنون به بالاترین حد خود رسیده است.

 

1618659

 

لوک شاو گفت: "در یکی دو روز گذشته همه چیز خیلی عالی بوده و من خیلی وقت بود که به این شدت احساس خوشحالی نکرده بودم. امیدوارم که همه هواداران هم همین احساس را داشته باشند.

این تجربه ای شگفت انگیز بوده است و این روحیه و با هم بودن تیم چیزی است که قبلاً تجربه نکرده ام.

 

می توانید ببینید که همه چقدر به هم نزدیک هستند و شیوه ای که آنها جو سنت جورج پارک را درست کرده اند نیز باورنکردنی است.

اوضاع خیلی سریع پیش رفته اما ما نزدیک به یک ماه است که اینجا هستیم، یعنی زمان عین برق و باد می گذرد اما ما از آن لذت می بریم."

 

1618655

 

شاو درباره بازی برابر آلمان گفت: "آن بازی خودش واقعا گویای همه چیز است. ما سعی کردیم که آن بازی را زیاد بزرگ نکنیم اما البته همه می دانستند که آن مسابقه واقعا چقدر مهم و بزرگ است. این برای ما بازیکنان بسیار مهم بود و جشن و شادی که برای هواداران به ارمغان آوردیم صادقانه بگویم که درخشان و عالی بود.

من همه فیلم های جام جهانی را دیدم و فکر کردم "من می خواهم بخشی از آن باشم" و لبخند را بر چهره مردم بنشانم. فکر می کنم این بازی در تاریخ ماندگار خواهد شد. همیشه نگه داشتن کلین شیت یک احساس عالی دارد و فکر می کنم ما واقعاً خوب دفاع کردیم."

 

شاو که در به ثمر رسیدن گل اول انگلیس برابر آلمان نقش داشت، در این باره گفت: "اما بعد وقتی آن احساس مضاعف نقش داشتن در به ثمر رسیدن یک گل را، آن هم در یک بازی مانند این که بسیار حساس است، داری، صادقانه بگویم اینطور حس می کنم که من هم گل زده ام."

 

1618658

 

انگلیس در بازی بعدی خود در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف اوکراین برود. شاو درباره این مسابقه حساس اضافه کرد: "آنها سیستم‌شان در بازی آخر برابر سوئد تغییر دادند و ما باید کمی نسبت به این موضوع حواسمان جمع باشد. ما درباره اینکه باید چه انتظاری دراین بازی داشته باشیم جلسه خواهیم داشت اما همه چیز به ما بستگی دارد و باید مطمئن شویم که با رویکرد درست پا به این بازی می گذاریم.

 

ما واقعاً خوش شانس بوده ایم که همه بازی های خود را در ومبلی انجام داده ایم که باورنکردنی بوده است، بنابراین بازی برابر اوکراین یک آزمایش متفاوت است اما آزمونی است که ما برای آن آماده هستیم. ما اکنون فقط روی این بازی تمرکز می کنیم زیرا اگر نتیجه ای نگیریم، پیروزی برابر آلمان دیگر به حساب نمی آید.

 

همیشه این اعتقاد را داشته ایم که می توانیم کل راه را –تا قهرمانی- طی کنیم اما به خصوص با نتیجه ای که مقابل آلمان گرفتیم، این پیروزی به ما اعتماد به نفس بیشتری می بخشد."

 

 

دیدگاه‌ها