کد خبر : 1765352 | 11 تیر 1400 ساعت 11:41 | 59.7K بازدید | 2 دیدگاه

فرصت 2 هفته ای AFC به ایران برای انتخاب استادیوم

روزنامه الریاضیة عربستان خبر داد که AFC از کشورهای حاضر در دور نهایی مقدماتی جام جهانی می خواهد تا استادیوم های خود را برای میزبانی این مرحله انتخاب کنند.

فرصت 2 هفته ای AFC به ایران برای انتخاب استادیوم

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه روز گذشته قرعه کشی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار شد، اما هنوز تکلیف نحوه برگزاری این بازی ها و مکانیزم مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نشده و معلوم نیست این بازی ها به صورت متمرکز برگزار خواهد شد یا همچون روال دوره های گذشته، بازی ها به صورت رفت و برگشتی خواهند بود.


روزنامه الریاضیة عربستان در همین رابطه نوشت که فدراسیون فوتبال عربستان امروز منتظر رسیدن نامه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا است که در آن AFC درخواست می کند تا برای برگزاری دیدارهای مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، استادیوم های مسابقات تیم ملی فوتبال عربستان را که در خاک این کشور برگزار می شود، مشخص کند.


این روزنامه در ادامه نوشته است: کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به تمامی 12 کشور حاضر در این مرحله، دو هفته به آنها فرصت می دهد تا ضمن تعیین استادیوم های مدنظر خود، نامه ای را به AFC ارسال و این ورزشگاه ها را مشخص کنند.


الریاضیة در پایان با اشاره به حضور تماشاگران در بازی های این کشور نوشت که یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان پس از برگزاری جلسه ای به هروه رنارد سرمربی سعودی ها، با توجه به جو، ظرفیت ورزشگاه ها و حضور هواداران، استادیوم های مدنظر خود را به AFC اعلام می کنند.


بدین ترتیب و با استناد به این خبر روزنامه الریاضیة، فدراسیون فوتبال ایران نیز باید در انتظار رسیدن نامه ای از سوی AFC باشد تا استادیوم های تیم ملی برای میزبانی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مشخص و ظرف 2 هفته لیست مدنظر به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.


البته هنوز AFC مکانیزم مدنظر خود برای نحوه برگزاری این مرحله از مسابقات را اعلام نکرده است و باید دید بازی ها به صورت رفت و برگشتی خواهند بود یا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دیگری در سر دارد.

دیدگاه‌ها