کد خبر : 1765367 | 11 تیر 1400 ساعت 12:41 | 11.9K بازدید | 4 دیدگاه

رقابت برترین گلرهای لیگ جذاب‌تر شد؛

نیازمند به دنبال دومین دستکش طلایی لیگ

پیام نیازمند و حسین پورحمیدی با بسته نگه داشتن دروازه خود در هفته بیست و پنجم، به کسب دستکش طلایی لیگ بیستم امیدوارتر شدند.

نیازمند به دنبال دومین دستکش طلایی لیگ

به گزارش "ورزش سه" هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که رقابت دروازه‌بان‌های برتر لیگ در ترکیب تیم‌هایشان درخشیدند؛ حامد لک که بیشترین کلین‌شیت را در لیگ بیستم دارد، هر چند نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و کلین‌شیت‌های او در عدد 13 باقی ماند اما یکی از بهترین‌های پرسپولیس در دیدار با گل‌گهر بود و نمایش خوبی را ارائه کرد.

 

 

لغزش لک در راه رسیدن به چهاردهمین کلین‌شیت باعث شد تا رقبای او در مسیر دستکش طلایی لیگ بیستم فاصله‌شان را به حداقل برسانند؛ پیام نیازمند سنگربان تیم فوتبال سپاهان در دیدار با ماشین‌سازی یک شب نسبتاً آرام را پشت سر گذاشت و دوازدهمین کلین‌شیت خود را در این فصل به دست آورد تا فاصله‌اش با حامد لک در جدول برترین دروازه‌بان‌های لیگ از حیث کلین‌شیت به حداقل برسد.

 

حسین پورحمیدی  هم توانست دروازه خود را در مصاف با آبی‌های پایتخت بسته نگه دارد تا این‌چنین یازدهمین کلین‌شیت خود در لیگ بیستم را رقم بزند و امیدوار به پنج هفته باقیمانده برای رسیدن به عنوان برترین دروازه‌بان فصل باشد.

 

 

محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور هم پس از یک هفته دوری، نمایش فوق‌العاده‌ای در فولادشهر اصفهان داشت و با درخشش خود مانع از گلزنی مهاجمان ذوب‌آهن شد تا به نهمین کلین‌شیت خود در این فصل دست پیدا کند و هم‌تراز با محسن فروزان که در لحظات پایانی دوئل با مس، در راه دهمین کلین‌شیت ناکام ماند، با 9 کلین‌شیت در جایگاه چهارم برترین دروازه‌بان‌های فصل جای گیرد. رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال هم که برای چهارمین هفته متوالی در ترکیب تیمش حضور نداشت، با 9 کلین‌شیت دیگر دروازه‌بان حاضر در جایگاه چهارم برترین گلرهای لیگ است.

 

گفتنی است که در پایان رقابت‌های لیگ نوزدهم نیز پیام نیازمند دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان توانست با 17 کلین‌شیت عنوان برترین دروازه‌بان فصل را به دست آورد و حالا این فرصت را دارد تا برای دومین‌بار فصل متوالی، این عنوان را از آن خود کند. هر چند که در این مسیر رقیب سرسختی چون حامد لک در مقابل پیام نیازمند حضور دارد.

 

بیشترین کلین شیت در لیگ بیستم:

 

1. حامد لک 13 کلین‌شیت
2. پیام نیازمند 12 کلین‌شیت
3. حسین پورحمیدی 11 کلین‌شیت
4. محمدرضا اخباری 9 کلین‌شیت
4. محسن فروزان 9 کلین‌شیت
5. رشید مظاهری 9 کلین‌شیت

دیدگاه‌ها