کد خبر : 1765392 | 11 تیر 1400 ساعت 14:35 | 58.1K بازدید | 4 دیدگاه

پاسخ کیکو به اسطوره بارسا

آقای ژاوی، آرامش اسپانیا را به هم نزن!

کیکو مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا معتقد است مصاحبه دیشب ژاوی به ضرر تیم ملی اسپانیا تمام خواهد شد.

آقای ژاوی، آرامش اسپانیا را به هم نزن!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا به یک چهارم نهایی یورو 2020 رسیده، در حالی که پس از دو تساوی متوالی برابر سوئد و لهستان، کمتر کسی برای این تیم شانس زیادی قائل بود. انتقادات به اسپانیا در آن مقطع بسیار زیاد بود ولی لوئیس انریکه به خوبی توانست تیمش را متحد کند و پس از برتری 5 گله بر اسلواکی در بازی پایانی دور گروهی، در یک هشتم نهایی نیز 5-3 بر کرواسی پیروز شدند و اکنون بازی حساس برابر سوئیس را پیش رو دارند.

 

 

1618732

 

 

در اسپانیا هیچ بازیکنی از رئال دیده نمی شود و این یکی از موارد انتقادی از لوئیس انریکه بود.

ژاوی هرناهدز اسطوره بارسا در مصاحبه شب گذشته خود روی این مساله تاکید کرد و گفت که ریشه بسیاری از انتقادات به اسپانیا به خاطر نبود بازیکنی از رئال و فشار رسانه های حامی رئال مادرید است. او گفت که به همین علت، لوئیس انریکه برای موفقیت با اسپانیا کار دشواری خواهد داشت.

 

 

1618734

 

 

کیکو مهاجم سابق اتلتیکو و تیم ملی اسپانیا اما با ژاوی مخالف است. او در پاسخ به او در برنامه ال لارگرو از کادنا سر گفت:« فکر می کنم ژاوی بدترین زمان ممکن را برای گفتن این حرف ها انتخاب کرد. زمانی که اسپانیا برای موفقیت مقابل سوئیس به آرامش نیاز دارد. دوست دارم مقابل ژاوی بنشینم و از او سوال کنم زمانی که خودش در تیم ملی بود، چطور فاتح دو یورو و یک جام جهانی شدند؟ آن موقع این فشار نبود ولی الان وجود دارد؟»

 

 

دیدگاه‌ها