کد خبر : 1765434 | 11 تیر 1400 ساعت 19:37 | 26.3K بازدید | 3 دیدگاه

وقتی اسماعیل ذوب در مجیدی بود؛

فرهاد و شریفات به یاد سریال بامزه بازوبند (عکس)

پیش از شروع بازی استقلال و آلومینیوم یک تجدید دیدار جالب را شاهد بودیم که هواداران استقلال را به یاد خاطره ای قدیمی و بامزه انداخت.

فرهاد و شریفات به یاد سریال بامزه بازوبند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یک دهه پیش استقلال در حالی در لیگ برتر حضور داشت که فرهاد مجیدی به عنوان بازیکن در این تیم بازی می کرد؛ چهره ای که سال هاست به جرگه مربیان پیوسته و در حال حاضر نیز هدایت آبی پوشان را به عهده دارد.

 

در آن دوره که مجیدی محبوب دل هواداران استقلال بود، با رفتارهای جالب خود خاطرات زیادی از خود برای آنها به جای گذاشته است. یکی از این خاطرات به روز هجدهم آذر ماه 1390 بر می گردد؛ جایی که استقلال با 3 گل از سد پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گذشت. اسماعیل شریفاتِ 23 ساله، زننده گل سوم استقلال در آن دیدار بود. فرهاد مجیدی بعد از گلزنی این بازیکن جوان در اقدامی جالب و بی سابقه بازوبند را از بازوی باز کرده و به بازوی شریفات بست؛ هافبک جوان آبی ها که به شدت از این کار ذوق زده شده بود، بوسه ای از ته دل به بازوبندی زد که چندی پیش به خاطر بستن آن مورد تمسخر واقع شده بود.

 

1618806

 

1618809

 

1618807

 

مجیدی برای اولین بار در بازی با ذوب آهن زمانی که در دقیقه 89 از زمین خارج شد، بازوبند را به بازوی شریفات 23 ساله بست که این اتفاق واکنش های مثبت و منفی بسیاری به همراه داشت.

 

شریفات در برنامه نود در خصوص اتفاق یاد شده گفته بود: "در دقیقه 89 بازی با ذوب آهن بود که آقا فرهاد از زمین خارج شد و من جای ایشان وارد زمین شدم؛ آنجا بازوبند را به بازوی من بست. چند جا نوشتند که آقا فرهاد به شوخی این کار را کرده است و مسخره کردند ولی آقا فرهاد که کلا به رنگ قرمز حساسیت دارد و به من گفته بود که اگر در بازی با پرسپولیس گل بزنی بازوبند را به تو خواهم داد."

 

1618808

 

شریفات زمانی که در فولاد بازی می کرد و فرهاد مجیدی همچنان در استقلال حضور داشت؛ یک بار دیگر داستان بازوبند را این بار به صورت کاملا تفننی شاهد بودیم؛ جایی که کاپیتان آبی ها به شوخی سعی داشت تا بازوبند را به بازوی بازیکن فولاد ببندد.

 

حال بعد از گذشت یک دهه، شریفاتی که در آن دوران یک چهره جوان بود، با 33 سال جزو باتجربه ترین بازیکنان تیم آلومینیوم به شمار می رود؛ او پیش از بازی روز گذشته آلومینوم و استقلال مثل همه بازی هایی که تا کنون مجیدی روی نیمکت تیم مقابلش نشسته، به سمت او رفت و دقایقی با هم تیمی پرخاطره اش به خوش و بش پرداخت. شریفات در گفت گوی خود با نود گفته بود که به خاطر آن حرکت، فوتبال خود را به نوعی مدیون مجیدی است و واکنش فردوسی پور هم به این جملات جالب بود که هافبک جوان آبی ها را ذوبِ در مجیدی دانسته بود.

 

دیدگاه‌ها