کد خبر : 1765480 | 11 تیر 1400 ساعت 23:49 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج نمایندگان ایران در رقابت های بدنسازی اسپانیا

روز نخست رقابت های بین المللی اسپانیا در رشته های فیتنس، ماسکولار، بادی بیلدینگ و فیزیک کلاسیک به پایان رسید.

نتایج نمایندگان ایران در رقابت های بدنسازی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در اولین روز رقابت های بین المللی اسپانیا، تیم ملی فیتنس ایران در بخش تیمی رشته فیتنس چلنچ با حضور چهار ورزشکار به مصاف پنج تیم دیگر شرکت کننده در این رقابتها رفت و عنوان دوم مسابقات فیتنس تیمی را از آن خود ساخت.



محمد مهام، پیام حسن نژاد، امیر غلامزادگان و وحید حنیفه لو ملی پوشان ایران در مسابقات فیتنس چلنج بودند و با وجود آن که به دلیل تأخیر در صدور ویزا مستقیما از فرودگاه به محل برگزاری مسابقه رفتند، اما در پایان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود ساختند. مربیگری این تیم بر عهده امیر زندی رئیس کمیته فیتنس بود.


تیم فیتنس چلنج اسلواکی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.



در رقابت های فیتنس نیز که عصر امروز به وقت محلی در دو راند برگزار شد، یک راند اختصاص به حرکات آکروباتیک داشت و راند دیگر مربوط به فیگور بود. ایران نیز در این رقابتها با چهار نماینده شرکت کرد.



در دسته 175- سانتی متر پیام حسن نژاد مقام اول را از آن خود کرد و وحید حنیفه لو عنوان دوم را به خود اختصاص داد. در دسته 175+ سانتی متر امیر غلامزادگان اول شد و مقام دوم نیز به محمد مهام رسید.



در مجموع و در دسته Open امیر غلامزادگان به مدال طلا رسید و عنوان overall را از آن خود کرد. وحید حنیفه لو نیز برنده مدال نقره و پیام حسن نژاد صاحب مدال برنز شدند. همچنین محمد مهام نیز مقام چهارم را از آن خود کرد.



همچنین سه نماینده ایران در مسابقات ماسکولار روی استیج رفتند.



ناصر خدامی، مانی سالاری و آرش آرمیده که قرار بود در رشته فیزیک در مسابقات شرکت کنند، با نظر مسوولان داوری رقابت‌ها در رشته ماسکولار حاضر شدند. 



در پایان رقابت‌های ماسکولار ناصر خدامی عنوان نخست را از آن خود کرد. مانی سالاری به مقام دوم رسید و مقام سوم از آن آرش آرمیده شد.

 

در رقابت های پرورش اندام، مسابقات به صورت متمرکز برگزار شد و تمامی اوزان در کنار هم مسابقه دادند. با این حال رده بندی وزن‌های مختلف به صورت جداگانه اعلام شد.

 

بر این اساس، امیر خاکیان در دسته 95- کیلو بادی بیلدینگ به مدال طلا رسید. علیرضا حسنوند هم در وزن 100+ کیلو فیزیک کلاسیک، دیگر مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد و عنوان سوم این دسته به ایرج بیدی رسید.

 

در مجموع نیز عنوان overall مسابقات و مدال طلا به امیر خاکیان رسید. مدال نقره دسته مجموع نیز از آن علیرضا حسنوند شد تا پرونده ورزشکاران ایران در روز نخست با درخشش در رشته های فیتنس، ماسکولار، بادی بیلدینگ و فیزیک کلاسیک بسته شود.



دیدگاه‌ها