کد خبر : 1765494 | 12 تیر 1400 ساعت 00:54 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

مدافع کره ای النصر به چونبوک قرض داده شد

حریف تراکتور 6 دیدار تدارکاتی برگزار می کند

تیم فوتبال النصر در اردوی آماده سازی خود در بلغارستان و پس از بازگشت به ریاض، 6 دیدار دوستانه برگزار می کند.

حریف تراکتور 6 دیدار تدارکاتی برگزار می کند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الریاض عربستان نوشت که مدیریت باشگاه النصر پس از توافق با کادر فنی تیم فوتبال خود به سرپرستی مانو منزس برزیلی، برنامه فنی، زمانی و مقدماتی تیم را برای آماده سازی در فصل جدید که از 12 آگوست آغاز می شود، اعلام کرد.


روز گذشته بازیکنان عربستانی در محل باشگاه جمع شدند و در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از آنها آزمایشات پزشکی و تست کرونا به عمل می آید. روز پنج شنبه نیز از همه اعضای تیم و کارکنان اداری و پزشکی پنجشنبه آینده مورد آزمایش قرار می گیرند تا پس از منفی شدن تست های کرونا، روز شنبه 19 تیر آنها راهی بلغارستان شوند.


 با هماهنگی های به عمل آمده بین مدیریت باشگاه و نهادهای فنی و اداری، بازیکنان خارجی النصر از کشورهایشان راهی بلغارستان می شوند که البته تنها جلال الدین ماشاریپوف از میان بازیکنان غیر عربستانی النصر در عربستان حضور دارد و از ریاض به همراه تیم راهی بلغارستان می شود. این کار برای از دست ندادن زمان و اطمینان از ورود سریع بازیکنان با شروع اردو است.


الریاض در ادامه نوشته است که  تصمیم بر این شد که تیم النصر قبل از شروع فصل شش بازی تدارکاتی و دوستانه انجام دهد که چهار مسابقه آن در زمان تشکیل اردوی تیم در بلغارستان و دو بازی پس از بازگشت تیم به ریاض به انجام می رسد.


در حالی که اردو تا 2 آگوست ادامه دارد، پس از آن تیم به ریاض باز می گردد تا آخرین مراحل آماده سازی خود را قبل از شروع لیگ انجام دهد. النصر دو بازی دوستانه در 7 و 8 آگوست در ورزشگاه پرنس عبدالرحمن بن سعود در دفتر مرکزی باشگاه انجام می دهد.


علاوه بر این، مدیریت باشگاه النصر موافقت کرد که کیم جین سو بازیکن کره ای را برای مدت یک فصل به باشگاه چونبوک موتورز کره جنوبی قرض دهد. پس از اینکه این بازیکن در برنامه های منزس جایی ندارد، به صورت قرضی راهی کشورش شد تا پیراهن چونبوک موتورز را بر تن کند.

دیدگاه‌ها