کد خبر : 1765521 | 12 تیر 1400 ساعت 08:53 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین من و یدالله به چشم عموهایم نمی‌آید

محبی: آنها در کشتی و تمرین فرازمینی بودند

مدعی وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد تاکید می‌کند که عموهایش (محمدحسن و محمدحسین محبی) به لحاظ تمرینی بی نظیر بودند و به همین دلیل هرچقدر یدالله و ارشک تمرین کنند، به چشم آنها نمی‌آید.

محبی: آنها در کشتی و تمرین فرازمینی بودند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ارشک محبی در مورد عملکردش در جام علی‌اف روسیه اظهار داشت: بیشتر کشتی‌گیران روس در این تورنمنت شرکت کرده بودند. در وزن ما 22 نفر حضور داشتند که 17 نفر از آنها روس بودند.

وی در مورد مبارزه اولش با محمدجواد ابراهیمی که منجر به باخت وی شد، تصریح کرد: او تایم اول سه هیچ جلو افتاد، دنبالش کردم و با زیرگیری و خاک کردنش امتیاز گرفتم، او را روی پل نگه داشتم که پیچ خوردم و ضربه فنی شدم. اگر در کشتی اولم با ابراهیمی این اتفاق نمی‌افتاد و روی غافلگیری شکست نمی‌خوردم، به لحاظ بدنی کاملا سرحال بودیم و نتیجه بهتری می‌گرفتم.

 

این کشتی گیر جوان کرمانشاهی سطح 4 وزن بالای تیم ملی را بسیار بالا دانست و خاطرنشان کرد: محمدجواد ابراهیمی یکی از خوب‌های کشتی ما است. اصلا مدعیان 4 وزن بالای ما خیلی خوبند و در اوزان 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم در همه مسابقات چه جهانی باشد و چه المپیک، مدعی هستیم. البته اعجوبه‌ای چون رشید سعدالله یف در 97 کیلو حضور دارد اما به هرشکل کشتی گیران ما هم مدعی هستند.

 

درحالیکه محمدحسن محبی قهرمان پیشین کشتی جهان، عموی یدالله و ارشک محبی پیش از این به تسنیم گفته بود که پسران برادرش به اندازه کافی تمرین نمی‌کنند، ارشک تاکید کرد که کشتی اولویت اول زندگی اش است: حقیقت این است که برادران محبی فراتر از تصورات همه، تمرین کشتی می کردند. هم خودشان تعریف می‌کنند و هم بقیه که آنها چطور و چقدر تمرین کشتی انجام می‌دادند که واقعا در ذهن نمی‌گنجد. به همین خاطر است که من و یدالله هرچقدر هم تمرین کنیم، باز از نگاه عموهای‌مان، کم کاری می‌کنیم. نمی خواهم اغراق کنم ولی عموهایم از نظر کشتی گرفتن و اخلاقی فرازمینی هستند، ما هم این وسط گیر افتادیم. آنها نه من و نه یدالله را نمی‌بینند. مادربزرگم همیشه می‌گوید که به حرف عموهای تان گوش کنید، ما هم صبح که به تمرین می‌رویم، عموها هستند، ما هم کار می‌کنیم و آنها اگر نقطه نظری داشته باشند به ما می‌گویند.

دیدگاه‌ها