کد خبر : 1765560 | 12 تیر 1400 ساعت 12:09 | 11.6K بازدید | 3 دیدگاه

به جای بهانه و فرافکنی خودتان را قوی کنید

معدنچی: همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه دارند

هافبک شیرازی سابق پرسپولیس مدعی است که بحث در خصوص وابستگی نتایج این تیم به دخالت‌ها بهانه است و این تیم در دولت بعدی نیز قدرت خود را به نمایش خواهد گذاشت.

معدنچی: همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه دارند

به گزارش "ورزش سه"، مهرزاد معدنچی، هافبک اسبق پرسپولیس و تیم ملی که اکنون به عنوان مربی در فجر سپاسی امیدوار به صعود به لیگ برتر است، با اشاره به حساسیت مسابقات در هفته‌های پایانی گفت: لیگ امسال یکی از حساس ترین دوره‌های خود را پشت سر می‌گذارد و پرسپولیس و سپاهان مدعی هستند. هیچ یک از دو تیم حق اشتباه ندارند. سپاهان با یک مساوی صدر را به پرسپولیس داد. امیدوارم پرسپولیس در 5 بازی باقی مانده تمرکز بیشتری روی بازی ها داشته باشد و در آرامش کار خود را انجام دهد.

 

معدنچی در مورد بازی حساس پرسپولیس در برابر فولاد گفت: پرسپولیس حتی در بازی دوستانه نیز کار راحتی نخواهد داشت. چون تیم بزرگی است و تمامی تیم‌ها وقتی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرند انگیزه بالایی خواهند داشت. بازی با فولاد یکی از سخت‌ترین و سرنوشت‌سازترین بازی پرسپولیس در این فصل خواهد بود. پرسپولیس در خوزستان با توجه به شرایط آب و هوایی کار دشواری دارد که امیدوارم از این آزمون سخت به سلامت عبور کند. 

 

وی در مورد اینکه برخی موفقیت‌های پرسپولیس را به دولت و عوامل بیرونیربط می‌دهند گفت: من دوستان زیادی دارم که استقلالی هستند و در فضای مجازی شاهد آن هستیم که برخی از طرفداران این تیم که قابل احترام هستند نتایج و موفقیت‌های پرسپولیس را به دولت ربط می‌دهند. این به هیچ وجه منطقی نیست. همه باید بپذیرند پرسپولیس تیم خوبی است و چندین سال است که نتایج درخشانی می‌گیرد و باید به این تیم احترام بگذارند.کسانی که اهل فوتبال باشند این حرف‌ها را نمی‌زنند. چند پیشکسوت خود استقلال حرف زدند و به قدرت پرسپولیس اعتراف کردند. دولت یک ماه دیگر عوض می‌شود و باز هم نتایج پرسپولیس را خواهیم دید و دوست دارم بدانم آن موقع دوستان چه بهانه‌ای دارند. وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد بهتر است جای فرافکنی نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

 

1487590

 

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص گروه‌بندی دور مقدماتی جام جهانی گفت: قرعه خوبی به ما خورده است و به نظرم با توجه به کیفیت بازیکنان و با توجه به نتایج تیم ملی در بحرین می‌توانیم با برنامه‌ریزی به راحتی به جام جهانی صعود کنیم. هرچند با حضور ایران کار سایر تیم‌ها سخت خواهد بود و هر گروهی با حضور ما گروه مرگ است.

 

مربی فجر در مورد شرایط این تیم نیز در پایان گفت: تیم فجر از اول فصل همواره جز مدعیان بوده است و اکنون شرایط تیم خیلی خوب است و 3 بازی حساس و فینال گونه را برای حضور در لیگ برتر در پیش رو داریم که در حساس‌ترین بازی فردا باید به مصاف تیم خوب هوادار برویم که این بازی برای صعود هر یک از دو تیم به لیگ برتر سرنوشت ساز خواهد بود. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا دوباره شهر شیراز در لیگ برتر صاحب نماینده شود از مسئولین نیز خواهش میکنم که از تیم حمایت کنند چرا که بازیکنان در این زمان نیاز دارند تا از نظر روحی و روانی تقویت شوند.

دیدگاه‌ها