کد خبر : 1765563 | 12 تیر 1400 ساعت 18:42 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

جدایی سرکو کاتانچ از حریف ایران قطعی شد

انتخاب مربی جدید عراق طی روزهای آینده

جدایی سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی عراق از تیم ملی این کشور قطعی شد و فدراسیون فوتبال این کشور به زودی مربی جدید را اعلام می کند.

انتخاب مربی جدید عراق طی روزهای آینده

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست تیم ملی عراق مقابل ایران در آخرین بازی از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی عراقی ها راهی کشورش شد تا شایعات پیرامون آینده کاری او در رسانه های و محلی منتشر شود و اکنون نیز به نظر می رسد جدایی او قطعی است.


رسانه شفق نیوز عراق در خبری به نقل از یک منبع موثق در کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال این کشور مدعی شد که یک مربی جدید جهت هدایت تیم ملی عراق و برای جانشینی سرکو کاتانچ اسلوونیایی انتخاب شده است.


این منبع در گفتگو با شفق نیوز گفت: کاتانچ با ارسال پیامی، کمیته عادی سازی فدراسیون را از عدم تمایل خود برای هدایت تیم ملی عراق به دلیل دریافت نکردن حقوق معوقه اش، خبردار کرده است.


او ادامه داد: در صورت موجود بودن بودجه عادی، مبلغی را که فدراسیون به کاتانچ بدهکار است، به او تحویل خواهد داد که البته این موضوع را به وی اطلاع داده ایم و کمیته عادی سازی نیز به او اطمینان خاطر داد که مطالبات این مربی پرداخت خواهد شد.


این منبع ادامه داد: کمیته عادی سازی پس از این اتفاق هنوز تصمیم گیری نکرده و تا این لحظه نام مربی بعدی برای هدایت تیم ملی را تعیین نکرده است. مربیانی وجود دارند که رزومه آنها بین کمیته فنی و هیئت عادی سازی مورد مطالعه قرار می گیرد تا یکی از اسامی مدنظر خود را انتخاب و نام او را برای هدایت تیم ملی عراق در مسابقات مقدماتی جام جهانی انتخاب کند.


این منبع در پایان یادآور شد که در پایان این هفته یا اوایل هفته آینده، توافق نامه ای با یکی از مربیان خارجی برای هدایت تیم ملی عراق انجام خواهد شد ضمن اینکه او وطنی بودن مربی جدید را کاملا رد کرد تا شاهد حضور یک مربی خارجی روی نیمکت عراقی ها باشیم.

دیدگاه‌ها