کد خبر : 1765605 | 12 تیر 1400 ساعت 14:24 | 44K بازدید | 1 دیدگاه

خشم بارسا از سرمربی تیم المپیک اسپانیا

پدری مثل مسی؛ بارسلونا شکایت می‌کند؟

باشگاه بارسلونا این روزها به شدت از سرمربی تیم المپیک اسپانیا بابت دعوت از پدری گلایه مند است. 13 سال پیش موردی مشابه نیز در مورد مسی رخ داده بود.

پدری مثل مسی؛ بارسلونا شکایت می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته لوئیز دلا فوئنته سرمربی تیم المپیک اسپانیا اسامی 22 بازیکن را برای حضور در المپیک 2020 توکیو اعلام کرد که در میان شان نام شش بازیکن تیم ملی اسپانیا نیز دیده می شد. بازیکنانی که در یورو 2020 مشغول بازی هستند و در بدبینانه ترین حالت، تا روز سه شنبه(نیمه نهایی برابر ایتالیا) نیز درگیر این رقابت ها خواهند بود. در میان این شش بازیکن، نام پدری و اریک گارسیا از بارسلونا هم دیده می شد.

 

 

1617564

 

 

اریک گارسیا فصل گذشته در سیتی بازی می کرد و تنها 12 بار برای این تیم به میدان رفت ولی پدری گونزالس تقریبا تمامی بازی های بارسا در لالیگا را در میدان بود(4500 دقیقه) به طوری که رونالد کومان در بازی هفته پایانی که تشریفاتی بود، به وی استراحت داد.

باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده بود تا نام پدری از فهرست تیم المپیک حذف شود ولی با این خواسته مخالفت شد تا پدری مجبور به همراهی تیم المپیک اسپانیا شود.

 

 

1618008

 

 

در پی این اتفاق بارسلونا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال اسپانیا از دلافوئنته سرمربی المپیک ابراز گلایه کرده است. در بارسلونا معتقدند دلافوئنته باید از کادر فنی باشگاه در مورد دعوت از پدری و اریک گارسیا مشورت می گرفته و حداقل این مساله را پیشتر به اطلاع می رساند.

گویا باشگاه های بیلبائو، سوسیداد و ویارئال نیز از این مساله گلایه دارند و دلافوئنته با کادر فنی این تیم ها نیز برای دعوت از پائو تورس، اویارزابال و اونای سیمون تماس نگرفته است.

 

 

1619100

 

 

13  سال پیش موردی مشابه نیز در بارسلونا رخ داد. لیونل مسی ستاره نوظهور آن سال های بارسا به تیم المپیک آرژانتین دعوت شده بود ولی بارسا با کشاندن قضیه به دادگاه حکمیت ورزشی، توانست رای را به نفع خود برگرداند اما در نهایت پپ گواردیولا سرمربی وقت بارسا که به تازگی به این پست رسیده بود، تصمیم گرفت نظر خود مسی را جویا شود.

مسی اعلام کرد که می خواهد به المپیک پکن برود و پپ نیز موافقت کرد. مسی با آرژانتین توانست قهرمان المپیک شود و همان فصل نیز ستاره بهترین بارسلونای تاریخ شد.

 

دیدگاه‌ها