کد خبر : 1765623 | 12 تیر 1400 ساعت 14:55 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو در رئال و بارسا؟ باید با اینتر حرف بزنیم

مدیر برنامه های لائوتارو بار دیگر با اظهارنظری مبهم حاضر نشد آینده این بازیکن در اینتر را تضمین کند.

لائوتارو در رئال و بارسا؟ باید با اینتر حرف بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز یکی از بازیکنان کلیدی اینتر در فتح اسکودتو در این فصل بود و در 37 حضور خود در بازی های لیگ 16 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.

 

 

1604184

 

 

گزارش ها حاکی از آن است که غول های اسپانیایی وضعیت مهاجم 23 ساله اینتر را به دقت زیر نظر دارند، چرا که اینتر دچار مشکلات مالی فراوانی است و گفته می شد که پس از تغییر دادن مدیر برنامه ها، مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو متوقف شده است.

بارسا از سال گذشته چندین بار به شکل جدی تلاش کرد لائوتارو را جذب کند ولی پاندمی کرونا و مختل شدن وضعیت اقتصادی باشگاه کاتالان در نهایت مانع از ادامه مذاکرات شد.

لائوتارو خود چندی پیش تایید کرد که نزدیک بود به بارسلونا برود:« واقعا نزدیک بود به بارسلونا ملحق شوم. حتی با لئو مسی در این باره صحبت کردم اما آنها مشکلات مالی داشتند و تصمیم گرفتم که در اینتر بمانم. اتفاق خوب و مثبتی بود چون توانستم با اینتر قهرمان شوم.»

 

 

1610452

 

 

الخاندرو کامانیو مدیر برنامه های جدید لائوتارو در مورد آینده این بازیکن گفت:« لائوتارو جزو نسل جدید مهاجمان است ولی به نسل قدیمی مهاجمان برجسته نیز بسیار شبیه است. می دانیم که او برای اینتر بازیکن بسیار مهمی است. لائوتارو دو سال دیگر قرارداد دارد و از این بابت خیال مان آسوده است ولی به زودی باید با باشگاه صحبت کنم تا مشخص شود که لائوتارو ماندنی است یا باید برود.

شرایط اقتصادی اینتر چندان خوب نیست ولی ما هم عجله ای نداریم. فصل نقل و انتقالات طولانی است و تا انتهای تابستان زمان زیادی باقی مانده است. در این مدت اتفاقات زیادی می تواند رخ بدهد. »

 

 

دیدگاه‌ها