کد خبر : 1765629 | 12 تیر 1400 ساعت 16:42 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

النصر به دنبال انتقال قرضی 3 بازیکن الاتحاد

تیم فوتبال النصر برای حضور پرقدرت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، قصد دارد تا 3 بازیکن الاتحاد را با قراردادی قرضی و 6 ماهه به خدمت بگیرد.

النصر به دنبال انتقال قرضی 3 بازیکن الاتحاد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الشبابیه در خبر جالب توجهی مدعی شد که باشگاه النصر به دنبال خرید قرضی سه بازیکن کلیدی الاتحاد است. این روزنامه نوشت که النصر قصد دارد به مدت 6 ماه، سه بازیکن این تیم از جمله فواز القرنی، احمد حجازی و فهد المولد را به خدمت بگیرد.


پس از جدایی برد جونز استرالیایی، النصر به دنبال خرید یک دروازه بان مطمئن است. آنها قصد دارند از سهمیه بازیکن خارجی برای پر کردن جالی خالی جونز استفاده نکنند و استراتژی النصر، به خدمت گیری یک گلر عربستانی است. فواز القرنی که با وجود حضور مارسلو گروهه درون دروازه الاتحاد فرصتی برای درخشش نداشت، تمایل دارد راهی النصر شود.


در سوی دیگر و پس از خروج مایکون پریرا از النصر، این تیم به دنبال جذب یک مدافع مطمئن است و احمد حجازی ملی پوش مصری الاتحاد هدف نقل و انتقالی النصری هاست. فهد المولد نیز در لیگ گذشته عربستان، نقش پررنگی در ایستادن این تیم در رتبه سوم جدول داشت و النصر برای تقویت خط حمله خود، در پی استخدام این بازیکن است.


پس از اینکه النصر موفق نشد سهمیه عربستان جهت حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، این تیم تنها از طریق قهرمانی در این فصل از رقابت های ACL می تواند در فصل آتی بزرگترین رقابت باشگاهی قاره حضور داشته باشد و به همین دلیل مدیران النصر قصد دارند با قراردادهایی 6 ماه و قرضی، این 3 بازیکن را به خدمت بگیرند.

 

دیدگاه‌ها