کد خبر : 1765639 | 12 تیر 1400 ساعت 17:39 | 65.8K بازدید | 18 دیدگاه

محرم کدام گزینه‌ها را انتخاب می‌کند؛

موانع محرم و سپاهان برای سبقت از پرسپولیس

غیبت سه بازیکن سپاهان در مصاف هفته 26 ام برابر پیکان، خلا بزرگی برای سرمربی این تیم ایجاد کرده است.

موانع محرم و سپاهان برای سبقت از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمد کریمی، محمدرضا خلعتبری و محمد محبی سه بازیکنی هستند که با دریافت کارت زرد در مصاف با ماشین سازی که به نظر می رسید برای طلایی پوشان دیار اصفهان خیلی راحت تر از این ها خاتمه پیدا کند، در دیدار هفته 26  ام رقابت های لیگ برتر در مصاف با پیکان از غایبان کلیدی سپاهان به شمار می روند و همین کار نویدکیا را سخت خواهد کرد.


اگر محرم نویدکیا برای پر کردن جای محمد کریمی چندین راهکار در ذهن داشته باشد، برای پیدا کردن جانشین خلعتبری و محبی که دو وینگر چپ تیم در ترکیب 3-3-4 به شمار می  روند، چالش بسیار دشوارتری پیش روی سرمربی زردپوشان که رقابت شانه به شانه ای با پرسپولیس دارند، قرار دارد.

 

1511609

 

 

در پست هافبک بازیکنانی نظیر جلال علی محمدی، یاسین سلمانی و سروش رفیعی در دسترس محرم نویدکیا هستند و او می تواند جای خالی محمد کریمی را با انتخاب 2  بازیکن از میان این سه هافبک و قرار دادن آنها در کنار احسان حاج صفی پر کند. حتی امکان اضافه کردن نورافکن یا اسماعیلی فر به بخش میانی زمین و استفاده از ترکمان و یا شایان مصلح در پست دفاع چپ و مرتضی منصوری در پست دفاع راست نیز وجود دارد.

 

اما برای پر کردن جای خالی خلعتبری و محبی هم دو گزینه به ذهن می رسد؛ محتمل ترین سناریو اضافه کردن استنلی کی روش به ترکیب اصلی تیم است و استفاده از سجاد شهباززاده در پست وینگر چپ؛ تصمیمی که در چند مسابقه این فصل هم از سوی نویدکیا اتخاذ شد و به خصوص در دیدار رفت برابر نساجی مازندران که با گلزنی هر دو بازیکن همراه شد، جواب داد. با این روش استنلی کی روش که طی این فصل خیلی فرصت خودنمایی پیدا نکرده و تنها یک گل مقابل نساجی زده بار دیگر جلوتر از سجاد در نوک حمله قرار خواهد گرفت و دو بازیکن کناری او حسینی و شهباززاده می شوند.

 

1579486

 

انتخاب دیگر که البته چندان محتمل نیست، استفاده از احسان حاج صفی در پست وینگرچپ و به عنوان یکی از سه ضلع مثلث هجومی سپاهان خواهد بود و در صورتی که این تصمیم گرفته شود، در بخش میانی انتخاب سه هافبک تیم سخت تر خواهد شد.

 

تیم فوتبال سپاهان که رقیب اصلی پرسپولیس در کسب قهرمانی لیگ بیستم به شمار می رود، روز سه شنبه دیدار سختی را مقابل پیکان در ورزشگاه شهدای شهرقدس پیش رو خواهد داشت. این مسابقه از ساعت 19:50 دقیقه آغاز خواهد شد.


گفتنی است دقایقی پیش از پایان این مسابقه حساس میان شاگردان نویدکیا و تارتار، پرسپولیس در اهواز به مصاف فولادخوزستان می رود و سپاهانی ها خیلی امیدوارند با کسب امتیازات کامل در تهران و توقف پرسپولیس در اهواز یا شکست این تیم، 2 امتیازی که با تساوی مقابل شاگردان نکونام از دست دادند، جبران شود و بار دیگر با توجه به تفاضل گل بهتر یا در بهترین حالت با یک امتیاز بیشتر نسبت به قهرمان چهار دوره اخیر فوتبال ایران، در صدر جدول قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها