کد خبر : 1765726 | 13 تیر 1400 ساعت 09:42 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از حذف برابر انگلیس؛

شوچنکو: به یکی از بهترین تیم‌های جهان باختیم

تیم ملی اوکراین شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 برابر انگلیس 4-0 شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

شوچنکو: به یکی از بهترین تیم‌های جهان باختیم

گزارش "ورزش سه"، آندری شوچنکو، سرمربی اوکراین، پس از شکست برابر انگلیس پیش‌بینی کرد که این تیم دانمارک را در نیمه نهایی شکست خواهد داد، اما معتقد بود که هر چهار تیم پایانی یورو 2020 از امتیازی بزرگ بهره برده‌اند.

شوچنکو از نمایش انگلیس در بازی دیشب بسیار تحت تاثیر قرار گرفته بود و معتقد است که آنها می‌توانند این بار بهتر از جام جهانی 2018 ، جایی که در مرحله نیمه نهایی توسط کرواسی حذف شدند، عمل کنند.

 

1619296

 

شوچنکو در پاسخ به این سال که انگلیس چقدر می تواند در این مسابقات خوب باشد، گفت: "من فکر می کنم امروز انگلیس بسیار عملگرا و نتیجه‌بخش بازی کرد.

آنها از جناحین قدرتمند خود استفاده کردند، از اشتباهات ما بهره بردند و در سطحی بالا بسیار خوب بازی کردند.

آنها بازی را کنترل می کردند، اما جاهایی هم بود که ما اشتباه کردیم و در برابر انگلیس واقعاً نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم.

 

1619295

 

گاهی اوقات لحظات خوبی داشتیم، فرصت های خوبی داشتیم اما واقعا از آنها استفاده نکردیم.

اما تیم انگلیس، چه به صورت انفرادی و چه به صورت تیمی، واقعا قدرتمند است و آنها مربی بزرگی دارند. آنها به نیمه نهایی رسیدند و من می بینم که این تیم می تواند در فینال بازی کند."

بازی شب گذشته در ورزشگاه المپیکو تنها بازی انگلیس در خارج از ومبلی بود. هر چهار تیمی که به نیمه نهایی رسیده‌اند، سه بازی مرحله گروهی خود را در خانه انجام داده اند؛ انگلیس در لندن، ایتالیا در رم، دانمارک در کپنهاگ و اسپانیا در سویا.

شوچنکو معتقد است که این تصادفی نیست و گفت: "من فکر می کنم این یک مزیت بزرگ است. اول از همه شما بازی ها را در استادیوم خودتان انجام می دهید.

مجبور به سفر نیستید، در زمین خود تمرین می کنید، همه کارکنان را در دسترس خود دارید. این مورد کوچک تفاوت بزرگی ایجاد می کند."

 

1619297


آندری یارمولنکو، کاپیتان اوکراین، نیز مانند شوچنکو از نمایش انگلیس تمجید کرد و پس از این شکست گفت: "من معتقدم که انگلیس کاملاً شایسته پیروزی امشب بود. به آنها تبریک می‌گویم و برای آنها در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت می کنم.

بله امشب ما شکست خوردیم، اما باید نگاه کنیم که به چه کسانی باخته‌ایم. به نظر من ما به یکی از بهترین تیم های جهان باختیم."

دیدگاه‌ها