کد خبر : 1765728 | 13 تیر 1400 ساعت 10:22 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

وزارت ورزش مشکلی ندارد

شادی پریدر گزینه نایب رئیسی شطرنج است

رئیس فدراسیون شطرنج با تاکید بر اینکه گزینه وی برای نایب رئیسی این فدراسیون شادی پریدر است، گفت: در حال انجام رایزنی‌های لازم با وزارت ورزش برای صدور حکم نهایی هستیم.

شادی پریدر گزینه نایب رئیسی شطرنج است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، طی سال های گذشته و در دوره ریاست مهرداد پهلوان زاده و حتی سرپرستی فرهاد نیکوخصال در فدراسیون شطرنج، شادی پریدر متصدی نایب رئیسی این فدراسیون بود.

وی که به عنوان نخستین بانوی شطرنجباز ایرانی به عنوان استاد بزرگی دست یافت، سال گذشته کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون شد و حتی برای برگزاری مجمع آبان ماه این فدراسیون هم تایید صلاحیت شد اگرچه برخی حواشی لغو برگزاری آن مجمع را به همراه داشت و در ادامه هم مانع از حضور دوباره پریدر در انتخابات شطرنج شد.

 

با این اوصاف اما حسن تامینی که در انتخابات ۱۲ خردادماه ریاست فدراسیون شطرنج را بر عهده گرفت قصد دارد شادی پریدر را به عنوان نایب رئیس خود به فدراسیون جهانی معرفی کند. وی در همین رابطه رایزنی های لازم را هم با وزارت ورزش داشته است.

حسن تامینی گفت: به عنوان رئیس فدراسیون از خرد جمعی برای کامل کردن چارت فدراسیون استفاده می کنم. در همین رابطه تصمیم به انتخاب شادی پریدر به عنوان نایب رئیس فدراسیون گرفته شده است.

وی ادامه داد: البته خانم پریدر پیش از این هم نایب رئیسی فدراسیون را بر عهده داشت اما ادامه فعالیت او در این پست ملزم به تعیین تکلیف ریاست فدراسیون شده بود. الان هم نظر من و تصمیمات که خرد جمعی به آن رسیده بر نایب رئیسی وی است.

 

رئیس فدراسیون شطرنج از انجام مکاتبات و رایزنی های لازم با وزارت ورزش برای صدور حکم نایب رئیسی شادی پریدر خبر داد و ادامه داد: مقدمات کار فراهم شده است تا هر چه زودتر تکلیف پست نایب رئیسی فدراسیون مشخص شود. فعلتا مشکل خاصی نبوده است. فکر می کنم طی این هفته حکم نایب رئیسی شادی پریدر صادر شود.

 

تامینی در مورد آنچه در سایت فدراسیون جهانی شطرنج مبنی بر نایب رئیسی شادی پریدر در فدراسیون ایران درج شده است، اینگونه توضیح داد: از طرف ایران هنوز هیچ موضوعی مبنی بر نایب رئیسی وی به فدراسیون جهانی شطرنج اعلام نشده است. این کار بعد از هماهنگی نهایی با وزارت ورزش و صدور حکم نهایی انجام می شود. شاید بر اساس اطلاعات قبلی چنین مسئله ای در سایت جهانی درج شده است. به هر حال خانم پریدر یک دوره نایب رئیس فدراسیون بوده است و هنوز گزینه جدیدی از ایران معرفی نشده است.

 

رئیس فدراسیون شطرنج با یادآوری اینکه پیش از این امیرعرفان هاشمی به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون معرفی شد، گفت: بر اساس نظرسنجی هایی که داریم در مورد کامل شدن دیگر پست های فدراسیون تصمیم گیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها