کد خبر : 1765762 | 13 تیر 1400 ساعت 12:16 | 90.1K بازدید | 18 دیدگاه

شادی ویژه پسران آرژانتینیِ فرازمینی

چهار مسی برای پیروزی در کوپا آمه‌ریکا(عکس)

همسر لیونل مسی پس از درخشش این فوق ستاره آرژانتینی در دیدار مقابل اکوادور، تصویر جالبی از شادی ویژه پسرانشان به اشتراک گذاشت.

چهار مسی برای پیروزی در کوپا آمه‌ریکا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمریکا، تیم ملی آرژانتین در استادیوم مانه گارینشا به مصاف اکوادور رفت و با درخشش خیره کننده لیونل مسی، با نتیجه سه بر صفر از سد حریف خود گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.


در این مسابقه، مسی ابتدا در دقیقه 40 با پاسی که به رودریگو دی پل داد، زمینه ساز گل نخست تیمش شد. او سپس در دقیقه 84 دومین پاس گلش را به لائوتارو مارتینز داد و سرانجام خودش نیز در دقیقه 93 با باز کردن دروازه اکوادور، یک تنه باعث صعود آرژانتین به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آمریکای جنوبی شد.


مسی در پایان این بازی و صعود تیم ملی کشورش به بازی ما قبل فینال گفت: ما روزها از خانواده و از خانه های خود دور بوده ایم. من فکر می کنم تنها ما هستیم که قرنطینه را نشکستیم. ما یک هدف داریم و برای آن می جنگیم.

 

1619330


دور بودن مسی و سایر بازیکنان آرژانتین از خانواده هایشان، باعث شده است تا آنها برای قهرمانی در کوپا آمریکا سخت تلاش کنند. اتفاقی که از سال 1993 تاکنون هرگز رخ نداده و اکنون آنها در پی رسیدن به این عنوان هستند تا به طلسم ناکامی های آرژانتین پایان دهند.


در پایان این بازی، آنتو روکوزو همسر لیونل مسی تصویر ویژه و جالب توجهی را از شادی پسران مسی به اشتراک گذاشت. آنتو که این تصویر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، سه پسر مسی یعنی تیاگو، متئو و سیرو را با لباس آرژانتین نشان می دهد که با فریادی از ته دل، درخشش پدرشان و راهیابی آلبی سلسته به دیدار نیمه نهایی کوپا آمریکا را جشن می گیرند.


آنتو همسر مسی در این خصوص نوشته است: "بیا آرژانتین، ما تو را دوست داریم بابا". مسی که به دلیل عدم دستیابی به یک جام مهم و بین المللی با تیم ملی کشورش همواره به سوژه کل کل میان طرفدارانش با هواداران رونالدو تبدیل شده بود، اکنون تا کسب نخستین قهرمانی خود با لباس آرژانتین فاصله زیادی ندارد.

 

1619329


همسر مسی دقایقی بعد نیز با انتشار یک استوری از تماس تصویری خود و پسرانش با مسی خبر داد. در تصویری که او در اینستاگرامش منتشر کرده، با نوشتن جمله "بیا عشق" از یک مکالمه تصویری با فوق ستاره آرژانتینی خبر داده و یک جشن خانوادگی را به صورت مجازی برپا کرده اند.


مسی در پایان بازی دیشب و راهیابی کشورش به دیدار نیمه نهایی، درباره شانس قهرمانی کشورش در این رقابت ها گفت: «بیایید مرحله به مرحله پیش برویم، امیدوارم که بتوانیم در فینال حاضر شویم.» به هر حال باید دید بالاخره مسی می تواند با آرژانتین به یک جام بین المللی دست یابد یا این اتفاق برای یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال رخ نخواهد داد.

دیدگاه‌ها