کد خبر : 1765782 | 13 تیر 1400 ساعت 13:40 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

"به نیمه نهایی راضی نیستیم"

کیائر:ماجرای اریکسن تاثیر خاصی روی ما گذاشت

سیمون کیائر، کاپیتان تیم ملی دانمارک، پس از صعود این تیم به نیمه نهایی یورو 2020 می گوید که اتفاقی که برای کریستین اریکسن افتاد روی همه آنها تاثیر گذاشته است.

کیائر:ماجرای اریکسن تاثیر خاصی روی ما گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، دانمارک موفق شد شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی 2-1 جمهوری چک را شکست دهد و به نیمه نهایی یورو 2020 صعود کند.

سیمون کیائر می گوید که ایست قلبی کریستین اریکسن در نخستین بازی دانمارک در یورو، باعث شد تا بازیکنان این تیم متحد شوند و آن حادثه تلخ الهام‌بخش آنها برای رسیدن به نیمه نهایی بوده است.

 

دانمارک در بازی های مرحله گروهی، در آن بازی عجیب با فنلاند که با توقفی طولانی مواجه شده بود، 1-0 شکست خورد، در بازی دوم برابر بلژیک نیز بار دیگر طعم تلخ شکست را چشید و به رغم جانفشانی بازیکنان دانمارک باز هم 2-1 باخت. هر چند در آخرین بازی مرحله گروهی دانمارکی ها برابر روسیه توانستند پیروز شوند و سپس در دور یک هشتم نهایی نیز ولز را 4-0 شکست دادند.

 

1619359

 

کیائر پس از پیروزی برابر جمهوری چک درباره مسیری که این تیم و بازیکنانش تا رسیدن به جمع چهار تیم برتر این تورنمنت طی کرده اند توضیح داد.

 

کیائر در پاسخ به پرسشی درباره تاثیری که ایست قلبی اریکسن بر بازیکنان تیم ملی دانمارک داشته، گفت: "آن اتفاق یک کاری با بچه ها کرد... یک تاثیری روی ما گذاشت. ما در کنار هم شکوفا شدیم و رشد کردیم و در کنار هم احساس امنیت می کنیم. می دانیم که می توانیم به ادم هایی که اطرافمان هستند اعتماد کنیم. می دانیم که اگر یکی از ما به دردسر بیافتد، انوقت یک نفر دیگر هست که کمک کند.

این به ما امنیت می دهد و البته کریستین هم از این بابت احساس خوبی دارد.

ما می توانیم فشار بیاوریم و پرس کنیم چرا که می دانیم بازیکنی که در کنار ما است، آنجا است تا از ما پشتیبانی کند."

 

1619356

 

دانمارک در دیدار بعدی خوددر نیمه نهایی باید در ومبلی لندن به مصاف انگلیس برود اما کیائر حضور در فینال را نشانه گرفته است.

 

کاپیتان دانمارک درباره پیروزی برابر جمهوری چک افزود:" این واقعا یک موفقیت بسیار بزرگ و دیوانه کننده است! هدف ما رفتن به ومبلی بود و حالا داریم به ومبلی می رویم. اما دروغ گفته ام اگر بگویم ما به همین راضی هستیم."

دیدگاه‌ها