کد خبر : 1765787 | 13 تیر 1400 ساعت 13:53 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایراندوست: دل بازیکنانم باید با تیم ملی باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان معتقد است پس از برگزاری تورنمنت بین المللی بلاروس، نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شده و برنامه ریزی دقیقی برای روند رو به رشد تیم صورت گرفته است.

ایراندوست: دل بازیکنانم باید با تیم ملی باشد

به گزارش "ورزش سه"، مریم ایراندوست پس از برگزاری اردوی 6 روزه در مرکز ملی فوتبال به سایت فدراسیون فوتبال گفت: 35 بازیکن را به این اردو فراخوانده و عملکردشان را مد نظر داشتیم. صبح ها بازیکنان طبق برنامه بدنسازی، فعالیت های خود را برگزار می کردند و بعدازظهرها نیز تمرین تکنیک و تاکتیک برای رفع نقاط ضعف و تقویت نکات مثبت تیم برگزار شد. در واقع پس از برگزاری تورنمنت بین المللی بلاروس، نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شده و برنامه ریزی دقیقی برای روند رو به رشد تیم صورت گرفته است.

 

وی در ادامه درباره همگروهی تیم ملی فوتبال بانوان با تیم های اردن و بنگلادش گفت: قرعه خوبی بود. همه تیم ها با آمادگی کامل در عرصه قهرمانی آسیا گام می گذارند و ما نیز قصد داریم با بازیکنان مبارز و جنگنده وارد این عرصه شویم. تیم ملی فوتبال بانوان نیاز به بازیکنانی دارد که دلشان با تیم ملی بوده و از هیچ تلاشی برای موفقیت و پیروزی تیم دریغ نمی کنند. در واقع میل به پیروزی در بازیکنان باعث خواهد شد تا کادر فنی و تیم ملی فوتبال بانوان به هدفش که همانا صعود به مراحل بالاتر رقابت های قهرمانی آسیا است، برسیم. شناخت خوبی از دو تیم اردن و بنگلادش داریم اما باید فیلم آخرین بازی های دو تیم را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوتشان را ارزیابی کنیم. پیش از این تیم ملی دو بار به تیم بنگلادش که از بازیکنان سرعتی بهره می برد، بازی را واگذار کرده و باید برنامه ریزی دقیقی در این راستا داشته باشیم.

 

مریم ایراندوست هم چنین در خصوص قرعه تیم ملی فوتبال آقایان در مقدماتی جام جهانی 2022 گفت: قرعه خوبی است و امیدوارم تیم ملی در دیدارهای پیش رو موفق باشد.با مسابقاتی که تیم ملی فوتبال آقایان پیش رو دارد به عنوان یک مربی، تمامی بازی ها را تماشا و آنالیز خواهم کرد چرا که از هر بازی، درس می‌گیریم و بدون شک رقابت های جذابی خواهد بود . بدون شک بازیکنان حرفه‌ای و خوب کشورم بهترین عملکرد را از خود به جای خواهند گذاشت. آرزوی موفقیت برای کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و ملی پوشان ایران دارم.

دیدگاه‌ها