کد خبر : 1765799 | 13 تیر 1400 ساعت 15:31 | 98.2K بازدید | 6 دیدگاه

نه زمین بد و نه هیچ‌چیز

مانعی سد راه لئو نیست؛ مسی در یک‌قدمی سلطان

لیونل مسی در شبی که دو پاس گل داد و یک گل زد، به رکورد تاریخی پله نزدیک تر شد.

مانعی سد راه لئو نیست؛ مسی در یک‌قدمی سلطان

به گزارش "ورزش سه"، قدم به قدم پیش می رویم و امیدوارم قدمی دیگر رو به جلو برداریم و در فینال حاضر باشیم. این بخشی از حرف های لیونل مسی پس از نمایش فوق العاده اش در بازی برابر اکوادور بود. مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا برای لیونل مسی و یارانش دشوار نبود و با برتری 3-0 راهی نیمه نهایی شدند؛ یعنی جایی که کلمبیا انتظارشان را می کشد.

 

 

1619117

 

 

مسی تا به اینجای رقابت ها شمایل واقعی یک رهبر و کاپیتان در درون و بیرون زمین بوده است: لیدر، متعهد، فداکار، گلزن و کسی که تا بخواهید پاس گل می دهد و موقعیت خلق می کند.

 

 

1608648

 

 

دو پاس گل و یک گل استثنایی حاصل کار مسی در بازی برابر اکوادرو بود. دقیقه 90 بود که ویلتون سامپایو داور بازی خطا روی آنخل دی ماریا را پس از بازبینی صحنه بیرون تشخیص داد و پنالتی را پس گرفت اما این هم مانعی برای گلزنی مسی نشد.

او که می توانست به شکلی ساده تر و از روی نقطه پنالتی گل بزند، پشت ضربه کاشته ایستاد و توپ را جایی فرستاد که منجر به گل سوم آرژانتین شد. مسی حالا به رکورد 76 گل در 149 بازی ملی رسیده و تنها یک گل با رکورد پله به عنوان بهترین گلزن بازی های ملی در آمریکای جنوبی فاصله دارد.

او در نیمه نهایی و شاید فینال این فرصت را دارد تا در برزیل از رکورد پله پیشی بگیرد.

 

 

1619382

 

 

مسی در پایان بازی گفت:« جوایز شخصی برای من همیشه در درجه دوم اهمیت قرار دارند و برایم بسیار مهم است که تیم نتیجه بگیرد. تبریک به همه بازیکنان که واقعا تلاش کردند و انرژی خود را در زمین گذاشتند تا پیروز شویم. مدت هاست این گروه به دور از خانواده هستند و در واقع تنها تیمی هستیم که هفته هاست باهمیم و از دیدار خانواده محروم.

بازی دشواری بود و در شروع، اکوادور واقعا خوب و فیزیکی بازی می کرد. گل اول را که زدیم، کار راحت تر شد و هرچند داور کمی کار را مشکل کرد ولی خوشبختانه گل دوم را هم زدیم تا خیال مان کمی راحت شود.

همیشه سعی می کنیم بازی خودمان را انجام دهیم ولی گاهی حریف نمی گذارد. پرس می کنند و امشب زمین هم در سطح مطلوب نبود. قصد بهانه جویی ندارم ولی تا به اینجا کیفیت همه زمین ها بد بوده است و البته شرایط برای تمامی تیم ها یکسان است. این زمین ها بازی کردن را سخت می کند.»

 

 

1619383

 

 

در واقع اما هیچ زمین بدی نمی تواند مانعی در راه مسی باشد. او یک پاس گل تماشایی به رودریگو دی پائول داد و برای لائوتارو هم گل دوم تیمش را ساخت. مسی که این روزها قراردادش با بارسا تمام شده و هنوز مشخص نیست که وضعیت تمدیدش به کجا خواهد رسید،  تمام تمرکزش روی کوپا آمه ریکاست و از امروز به بازی چهارشنبه برابر کلمبیا فکر خواهد کرد. فینال برای مسی نزدیک تر شده و او در رویای کسب اولین افتخار ملی با آلبی سلسته است.

 

1619459

 

بلیچر ریپورت در واکنش به درخشش مسی نوشت: "او با تبدیل به گل کردن 58 ضربه ایستگاهی از همه بازیکنان فعال بالاتر است. وقتی مسی توپ را می کارد می دانید چه خواهد شد."

دیدگاه‌ها