کد خبر : 1765810 | 13 تیر 1400 ساعت 15:41 | 4.1K بازدید | 2 دیدگاه

زامهران: سرنوشت نساجی دست خودش است

حسین زامهران پس از شکست خانگی مقابل پیکان گفت و گو کرد.

زامهران: سرنوشت نساجی دست خودش است

به گزارش "ورزش سه"، نساجی با ساکت الهامی نتوانست نوار پیروزی هایش را حفظ کند و مقابل پیکان در وطنی شکست خورد. حسین زامهران بازیکن نساجی در خصوص شرایط تیم و بازی‌های آینده این تیم گفت و گو کرد.

 

او در خصوص این بازی گفت: دیدار با پیکان  سخت بود و فشرگی که در سبک بازی پیکان است کار را برای ما دشوار می‌کرد.  در ورزشگاه وطنی می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم که موفق نشدیم. این بازی بیشتر جنگ میانه زمین بود. ولی مثل بازی های قبل‌مان نبودیم و یک گل روی اتفاق خوردیم و نتوانستیم به گل برسیم. می‌توانستیم در روزی که مثل خودمان نبودیم هم امتیاز بگیریم ولی متاسفانه شکست خوردیم و باید این باخت را بیرون از خانه در آبادان جبران کنیم.

 

زامهران در خصوص داوری و چمن نامطلوب ورزشگاه وطنی می‌گوید: داور در یک صحنه هایی میشد بهتر سوت بزند اما در کل نظری راجع به داوری ندارم و بهتر است کارشناس ها ببینند و نظر دهند. ورزشگاه وطنی شرایط خاصی دارد و فوتبال بازی کردن در آن سخت است. برای بازیکنان تکنیکی هم کار در آن بسیار دشوار می‌شود. امیدواریم در سال آینده اگر چمن مصنوعی هم هست یک چمن مصنوعی درجه یک داشته باشیم.

 

او در خصوص استعفای آقای الهامی و بازگشت او تصریح کرد: ناراحتی آقای الهامی به این دلیل بود سه هفته پشت هم برده بودیم و این برد خیلی به ما کمک می‌کرد. روز بد فوتبال ما بود و ایشان هم از باخت و هم از کمیته استیناف به خاطر اعلام نکردن رای نهایی سایپا و پیکان ناراحت بود که باعث شد استعفا دهد.

 

مهاجم نساجی در خصوص هواداران این تیم گفت: در شرایط کرونا هم هوادارن‌مان می‌آیند و پشت تیم هستند و دلگرمی ماست وقتی چنین هوادارانی داریم و در خانه شکست می‌خوریم اتفاقی ناراحت کننده است. اما از تک تک آن‌ها به خاطر حمایت هایشان تشکر می‌کنم.

 

او درباره بازی سه‌شنبه در آبادان اشاره کرد: در گرمای آبادان شرایط سختی داریم ولی با توجه با نتیجه هفته قبل این بازی را برای برد می‌رویم و به مساوی هم راضی نمی‌شویم. جای هیچ بهانه ای نداریم و باید با نتیجه مطلوب برگردیم.

 

زامهران در پایان راجع به بقای این تیم در لیگ برتر و فشردگی پایین جدولی ها اضافه کرد: فشردگی در پایین جدول سخت است و امتیازات‌مان خیلی نزدیک به هم است ولی همه چیز دست خودمان است و می‌توانیم در دو سه بازی پیش رو شرایط‌مان را خیلی بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها