کد خبر : 1765813 | 13 تیر 1400 ساعت 16:01 | 28.8K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به یک حاشیه؛

جانباز به خاطر تمایلات رنگی اخراج نشد

روابط عمومی باشگاه سپاهان نسبت به ادعای راضیه جانباز بازیکن سابق تیم هندبال سپاهان واکنش نشان داد.

جانباز به خاطر تمایلات رنگی اخراج نشد

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر حاشیه دیگری پیرامون دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان ایجاد شده و آن هم به پست‌های اینستاگرامی بازیکن سابق تیم هندبال سپاهان باز می‌گردد که در صفحه اینستاگرام خود به حمایت از پرسپولیس در مسیر قهرمانی پرداخت و این موضع‌گیری او واکنش تندی از سوی رسانه‌های اصفهانی داشت.


پس از این حواشی، خبری منتشر شد که باشگاه سپاهان این بازیکن را جریمه کرده و حتی برخی رسانه‌ها از اخراج این ورزشکار نوشتند. این در حالی است که علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان ضمن تکذیب اخراج، تاکید کرد دلیل جریمه راضیه جانباز تمایلات رنگی نبوده و او به دلایل اخلاقی، انضباطی که مستندات آن موجود است در کمیته انضباطی باشگاه سپاهان با جریمه مواجه شده است.


مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در مورد این حواشی در گفتگو با "ورزش سه"، گفت:« ایشان سال گذشته با ما قرارداد همکاری داشته است و بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان بود و فصل گذشته کامل در اختیار باشگاه بود. اما ایشان در طول فصل موارد رفتاری، انضباطی و غیره داشته که مدارکش موجود است و باشگاه سپاهان نیز این موضوعات را به کمیته انضباطی انتقال داده و ایشان در کمیته انضباطی با کسر قرارداد مواجه می شود.»

 

1619415

بازیکن سابق سپاهان نیز پس از این اتفاقات با انتشار پستی اینستاگرامی به آن واکنش نشان داده و البته در ادامه با انتشار یک استوری دیگر، به حمایت دوباره از پرسپولیس پرداخته است.

 

علی ناظری در ادامه تاکید کرد:« البته تمام این اتفاقات مربوط به سال گذشته بوده و اسفندماه با اتمام لیگ هندبال بانوان کشور قرارداد ایشان نیز به پایان رسیده است.

 


در فصل جدید باشگاه سپاهان هیچ اراده‌ایی برای جذب چنین بازیکنی نداشته و ندارد. ایشان در حال حاضر بازیکن ما نیست.»


بخش بعدی صحبت های ناظری روابط عمومی باشگاه سپاهان در رابطه به شایعات مربوط به اخراج راضیه جانباز و دلیل جریمه این ورزشکار بود و در این مورد توضیح داد:«طی روزهای اخیر ایشان صحبت های کذبی داشته که به خاطر تمایلات رنگی جریمه و یا اخراج شده است. این موضوعات به شدت تکذیب می‌شود. در رابطه با موارد سال گذشته ایشان، مستندات لازم برای مبادی نظارتی، انضباطی و قضایی ارسال و موضوع پیگیری خواهد شد.»

دیدگاه‌ها