کد خبر : 1765825 | 13 تیر 1400 ساعت 16:55 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه برای اختصاص پاداش ویژه؛

آب و VAR؛ موضوعات اصلی جلسه ذوبی‌ها

شب گذشته جلسه ای میان اعضای شرکت و باشگاه ذوب آهن و استاندار اصفهان برگزار شد.

آب و VAR؛ موضوعات اصلی جلسه ذوبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در لیگ بیستم هم روزهای سختی را  تجربه می کند و خطر سقوط در فاصله 5 هفته مانده تا پایان رقابت ها به شدت شاگردان مجتبی حسینی را تهدید می کند.


پس از دیدار برابر تراکتور و برای حمایت از سبزپوشان اصفهانی، شب گذشته جلسه ای در هتل کوثر اصفهان با حضور استاندار و مدیرعامل کارخانه ذوب آهن، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و  همچنین مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد. در بخشی از این جلسه پس از صحبت های طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه از عدم وجود VAR انتقاد کرد و ضمن اشاره به اینکه به مسئولان فدراسیون پیشنهادهایی در این رابطه ارائه شده است، از بی تفاوتی تصمیم گیرندگان حرف زد.

 

1619444

 


در بخش بعدی این جلسه، استاندار اصفهان ضمن اشاره به مشکل بی آبی و کم‌آبی در استان و اینکه طی 53 سال گذشته هیچ وقت اوضاع به این بدی نبوده است، از بازیکنان ذوب آهن خواست برای شادی دل مردمی تلاش کنند که این روزها در حسرت جاری شدن آب در زاینده رود هم هستند.


درنهایت این جلسه با تاکید استاندار به یزدی زاده مدیریت کارخانه ذوب آهن خاتمه کرد که از او خواست پاداش ویژه ای برای اعضای تیم در 5 هفته باقی مانده در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها