کد خبر : 1765839 | 13 تیر 1400 ساعت 18:39 | 82.8K بازدید | 3 دیدگاه

هری کین، استرلینگ یا دولبرگ؟

بزرگترین تهدید رونالدو برای کفش طلای یورو

پس از کریستیانو رونالدو که با پرتغال حذف شده، سه بازیکن از بیشترین شانس برای کسب عنوان آقای گلی یورو 2020 برخوردار هستند.

بزرگترین تهدید رونالدو برای کفش طلای یورو

به گزارش "ورزش سه"، یورو 2020 در حالی به نیمه نهایی رسید که کریستیانو رونالدو همچنان با پنج گل بهترین گلزن مسابقات است. رونالدو به لطف عملکرد خوبش در مرحله گروهی با پنج گل زده در حال حاضر بهترین گلزن یورو است.

 

 

1615689

 

 

هرچند پاتریک شیک که شب گذشته با جمهوری چک حذف شد نیز همچون رونالدو پنج گل زده ولی فوق ستاره پرتغالی به واسطه ارسال یک پاس گل، همچنان آقای گل محسوب می شود.. جالب این که تمام چهار گله ها نیز از یورو حذف شده اند: روملو لوکاکو از بلژیک، کریم بنزما از فرانسه و امیل فورسبرگ از سوئد.

 

 

1619457

 

 

از میان سه گله ها فعلا رحیم استرلینگ و هری کین(انگلیس) و کاسپر دولبرگ(دانمارک) در مسابقات حضور دارند. آنها در نیمه نهایی به مصاف هم می روند و طبیعتا یکی از دو تیم حذف می شود اما هر سه بازیکن شانس دارند که در یک یا دو بازی باقی مانده از مسابقات، تعداد گل هایشان را افزایش دهند و کفش طلای یورو را از رونالدو بگیرند.

 

 

1616589

 

 

لوکاتلی، پسینا، اینسینیه و ایموبیله از ایتالیا، موراتا، سارابیا و فران تورس از اسپانیا، مائله و پولسن از دانمارک هم دو گله هستند و باید در یک یا دو بازی بعدی خود حداقل سه گل بزنند تا به رونالدو برسند که اگر نتوانند این کار را انجام بدهند، فوق ستاره پرتغالی کفش طلای یورو 2020 را به ویترین افتخاراتش اضافه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها