کد خبر : 1765840 | 13 تیر 1400 ساعت 18:31 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

قول می‌دهیم این بازی را ببریم؛

بایرامی: مدعیان آسیایی از ما بترسند

مهاجم پدیده می‌گوید یکی از گزینه‌های کسب سهمیه آسیایی هستند.

بایرامی: مدعیان آسیایی از ما بترسند

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی با اشاره به پیروزی پدیده مقابل سایپا عنوان کرد: وقتی ۱۰ نفره و با سخت‌ترین شرایط تراکتوری که از تیم‌های خوب لیگ برتر است را شکست دادیم، به این باور رسیدیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم و مقابل سایپا هم خیلی با برنامه بودیم و فقط به سه امتیاز فکر می‌کردیم.

 

او ادامه داد: سایپا چیزی برای از دست دادن نداشت و آمده بود تا با برد خانگی از پایین جدول فاصله بگیرد ولی ما هم انگیزه بسیار زیادی داشتیم تا روند خوبی که ایجاد کردیم را ادامه دهیم و به رتبه هشتم صعود کنیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و حالا در فاصله سه امتیازی سهمیه آسیایی هستیم.

 

مهاجم پدیده عنوان کرد: هزینه ما نسبت به تیم‌هایی که الان برای سهمیه آسیایی می‌جنگند، شاید یک سوم یا یک چهارم باشد، اما انگیزه زیادی که آقای رحمتی در تیم به وجود آورده و اتحاد بالای بازیکنان موجب شده تا ما هم پا به پای آن مدعیان باشیم و در جایگاه خوبی قرار بگیریم. به نظرم مدعیان آسیایی باید ما را هم جزو رقبای خود بدانند و از پدیده بترسند.

 

بایرامی یادآور شد: خیلی‌ها قبل از تعطیلات لیگ برتر ما را جزو گزینه‌های سقوط می‌دانستند و کم‌لطفی می‌کردند ولی تمام مجموعه پدیده ایمان داشتند که رتبه ما بالاتر از این حرف‌ها است و حالا با دو برد مقابل تراکتور و سایپا در بهترین شرایط قرار داریم و به نظرم همین الان هم تیم ما و آقای رحمتی شاهکار کرده‌اند.

 

او با اشاره به مسابقه آینده پدیده برابر نفت مسجدسلیمان گفت: نفت هم تقریباً شرایط مشابه سایپا را دارد و اگر ببازد، احتمال دارد سقوط کند؛ به‌خاطر همین آنها می‌آیند تا برنده باشند ولی به مردم مشهد و هواداران پدیده قول می‌دهیم غیر از سه امتیاز به هیچ چیز دیگر فکر نکنیم و می‌خواهیم با یک برد دیگر به رتبه‌های بالاتر برسیم.

دیدگاه‌ها