کد خبر : 1765845 | 13 تیر 1400 ساعت 19:07 | 30.7K بازدید | 2 دیدگاه

اشتباه عجیب هنگام مصاحبه با ستاره آلمانی چلسی

مجری شبکه اسکای اسپورتس هنگام مصاحبه با تیمو ورنر دچار اشتباه بزرگی شد.

اشتباه عجیب هنگام مصاحبه با ستاره آلمانی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، گزارشگر گرندپری اتریش تیمو ورنر، مهاجم چلسی و تیم ملی آلمان آلمان را در یک مصاحبه زنده تلویزیونی به عنوان دروازه بان معرفی کرده و اشتباه عجیبی مرتکب شد. تیمو ورنر 25 ساله یکشنبه بعدازظهر برای تماشای آخرین مسابقه F1 راهی اتریش شده و این مسابقات را از نزدیک دید.

 

در جریان این رویداد این بود که ناتالی پینکا، مجری شبکه اسکای اسپورت به سوی تیمو ورنر رفته و مصاحبه را اینگونه آغاز کرد: "من با تیمو ورنر صحبت می کنم، دروازه بان تیم ملی آلمان و باشگاه چلسی، حالت چطور است؟"

 

1617644

 

البته تیمو ورنر مودبانه این خطا را نادیده گرفته و به مصاحبه خود ادامه داد، اما خود او نیز جا خورده بود و اینگونه پاسخ داد: "خوبم، ممنون."

 

همانطور که می توانی تصور کرد، افراد زیادی در شبکه های اجتماعی به این اشتباه پرداخته و تصویر مصاحبه عجیب شبکه اسکای اسپورتس با تیمو ورنر را به اشتراک گذاشتند. تیمو ورنر بعد از اتمام رقابت های یورو 2020 در حال سپری کردن تعیلات بوده و به زودی به اردوی آماده سازی چلسی برای فصل جدید ملحق خواهد شد. تورنمنت یورو 2020 برای تیمو ورنر و تیم ملی آلمان چندان خوب پیش نرفت و آنها در اولین مرحله حذفی با قبول شکست برابر انگلیس با این مسابقات وداع کردند.

دیدگاه‌ها