کد خبر : 1765871 | 13 تیر 1400 ساعت 22:20 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

فدریکو کیه زا:

دیدار با موراتا در نیمه نهایی یورو عالی خواهد بود

فدریکو کیه زا، ستاره تیم ملی ایتالیا، از این که می‌تواند با هم تیمی خود در باشگاه یوونتوس یعنی آلوارو موراتا در نیمه نهایی یورو دیدار کند ابراز خوشحالی کرد.

دیدار با موراتا در نیمه نهایی یورو عالی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا تا به اینجای رقابت‌های یورو عملکرد خیره کننده ای داشته و بسیاری معتقد هستند که بعد از غلبه بر بلژیک حالا آنها شانس بسیار زیادی برای صعود به فینال مسابقات و حتی قهرمانی دارند؛ با این حال آتزوری قطعاً در نیمه نهایی کار دشواری مقابل اسپانیا خواهد داشت.

 

 

1619490

 

 

فدریکو کیه زا، ستاره تیم ملی ایتالیا، پیش از دیدار برابر اسپانیا گفت: " اسپانیا 3-3-4 بازی می‌کند، در حالی که ما پویاتر هستیم. در واقع ما در موقعیت حمله و دفاع نقش ها و موقعیت های خود را تغییر می دهیم. ایده ما این است که روی حریف فشار ایجاد کنیم، مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و نهایتاً برای غلبه بر رقیب تلاش کنیم."

 

کیه‌زا در رابطه با تقابل با هم تیمی خود در یوونتوس یعنی آلوارو موراتا نیز گفت: "قطعا ما قبل از بازی با هم خوش و بش خواهیم کرد. من او را دوست دارم و از وقتی که به یوونتوس آمدم، او بیشترین کمک را به من کرد که تا با شرایط تیم کنار بیایم. دیدار با او در نیمه نهایی بسیار خوب خواهد بود."

 

 

1619488

 

 

مصدومیت اسپیناتزولا: "من واقعاً برای اسپینا متاسفم. او یک یوروی عالی را پشت سر می گذاشت و بازیکن بسیار مهمی برای ما بود. من بسیار متاسفم زیرا در تیم همه ما مانند برادر هستیم و از دست دادن یک برادر خوب نیست. من آرزو می کنم که او سریع تر بهبود پیدا کند. او بازیکنی عالی و در واقع یک قهرمان است. دلم برای او تنگ خواهد شد. ما باید سعی کنیم که به فینال برسیم تا شادی را برای او به ارمغان بیاوریم."

دیدگاه‌ها