کد خبر : 1765931 | 14 تیر 1400 ساعت 10:29 | 35.6K بازدید | 3 دیدگاه

مانعی به نام کیلور ناواس؛

دوناروما دروازه‌بان اول PSG نخواهد بود!

جی‌جی دوناروما، دروازه بان سابق میلان، که قرار است به زودی به PSG بپیوندد، در فصل بعد دروازه بان اول این تیم نخواهد بود!

دوناروما دروازه‌بان اول PSG نخواهد بود!

به گزارش "ورزش سه"، جی جی دوناروما در پایان فصل پیش تصمیم گرفت تا میلان را با اتمام قراردادش ترک کند. هر چند که می شود گفت هر چه که دارد از روسونری دارد؛ دوناروما اولین بار در حالی که تنها 16 سال و 242 روز داشت درون دروازه تیم اول میلان ایستاد.

این دروازه بان 22 ساله که این روزها با تیم ملی ایتالیا در حال درخشش در رقابت های یورو 2020 است به خوبی نشان داده که چرا از او به عنوان یکی از بهترین دروزاه بان های جهان در حال حاضر، اگر نگوییم بهترین دروازه بان جهان، نام می برند. اما با این وجود آینده او هنوز قطعی نشده است، هر چند به نظر می رسد که پیوستن او به PSG قطعی شده و تنها امضای دوناروما کم است.

 

1619560

 

دوناروما اگر بالاخره همانطور که ماه ها است پیش‌بینی شده به پاری سن ژرمن بپیوندد، در کمال تعجب گزینه نخست این تیم برای ایستادن درون دروازه نخواهد بود.

رسانه های مختلف از جمله TeleFoot گزارش کرده اند که این دروازه بان ایتالیایی باید برای به دست آوردن پیراهن شماره یک پاریسی ها با کیلور ناواس، دروازه بان فعلی PSG، رقابت کند. در ابتدا هم گزارش شده بود که پاری سن ژرمن قصد دارد دوناروما را با قراردادی قرضی برای مدتی به تیمی دیگر بفرستد.

 

1619559

 

در این گزارش آمده است که بسیاری از بازیکنان باسابقه PSG از جمله نیمار از تماس باشگاه با دوناروما متعجب شده اند. با این وجود PSG نتوانست از وسوسه خرید بازیکنی در سطح دوناروما آن هم به عنوان بازیکن آزاد بگذرد.

واقعیت این است که دوناروما یک جوان 22 ساله با شش سال تجربه حضور در تیم اول است که بسیار نفع او است. اگر او بتواند به اندازه دیگر دروازه‌بان ایتالیایی، جی جی بوفون افسانه ای بازی کند، PSG می تواند برای 20 سال آینده دروازه بانی مطمئن داشته باشد.

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، در فصل آینده یکی از پر مهره ترین نیمکت ها را در اختیار خواهد داشت و نه فقط به دلیل دروازه‌بان های با استعدادی که در اختیار دارد.

 

1619558

 

همچنین خبرگزاری های مختلفی مدعی شده اند که کیلیان امباپه، ستاره PSG، که تنها یک فصل از قراردادش با این تیم باقی مانده، قصد دارد که پاریس راترک کند و پیشنهاداتی از رئال مادرید و لیورپول دارد.

گزارش شده است که به پوچتینو توصیه کرده اند که اگر امباپه قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید نکرد، در تمام طول فصل او را روی نیمکت بنشاند!

در صورتی که این پیشنهاد عملی شود، امباپه نیز یک سال تمام در کنار دوناروما بدون اینکه هیچ کار خاصی داشته باشد روی نیمکت خواهد نشست.

دیدگاه‌ها