کد خبر : 1765937 | 14 تیر 1400 ساعت 11:15 | 59.7K بازدید | 11 دیدگاه

باشگاه استقلال از مدافع سابق خود شکایت کرد

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای نسبت به صحبت های امیرحسین صادقی واکنش نشان داد و اعلام کرد که از این بازیکن شکایت کرده است.

باشگاه استقلال از مدافع سابق خود شکایت کرد

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال طی روزهای گذشته بارها در صحبت هایش به انتقاد از مدیریت استقلال پرداخت. صادقی در جدیدترین صحبت هایش با حمله شدید به احمد مددی مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده بود که در لیگ محلات نیز به سمت نمی دهد. 


صادقی در بخشی از گفته هایش با انتقاد از وضعیت باشگاه اعلام کرده بود: باشگاه استقلال که کلا تعطیل است و هیچ! آقای مددی که کلا تعطیل! نمی‌دانم چه کسانی در باشگاه هستند و چه کار می‌کنند. یک فاصله عجیبی بین باشگاه و تیم افتاده است. 


مدافع سابق آبی پوشان همچنین با انتقاد شدید از عملکرد مدیرعامل استقلال گفته بود: آقای مددی حواست را جمع کن؛ خیلی محترمانه بساطت را جمع کن و از استقلال برو! من کار با هیچ پیشکسوت دیگری ندارم ولی نمی‌گذارم ایشان به کارش ادامه بدهد. آقایان شرکت نفتی از استقلال بروید.


پس از این صحبت ها، باشگاه استقلال نیز به گفته های صادقی واکنش نشان داد. در بیانیه باشگاه آمده است: در پی اصرار آقای امیرحسین صادقی بر مطرح کردن صحبت‌های نادرست علیه مدیرعامل باشگاه استقلال، این باشگاه از ایشان به دلیل تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا طرح شکایت نموده است.


لازم به ذکر است باشگاه استقلال و تمامی ارکان آن احترام و ارج نهادن به جایگاه تمامی پیشکسوتان را وظیفه خود می‌دانند و سیاست باشگاه همواره بر این اصل است اما با توجه به اصرار ایشان بر ارائه صحبت‌های خلاف واقع، آقای صادقی باید در دادسرای فرهنگ و رسانه و در برابر قانون پاسخگوی صحبت‌های خود باشند.


باشگاه استقلال حق نقد را برای کلیه پیشکسوتان و هواداران خود محترم می‌شمارد اما توهین و تهدید به هریک از اعضای باشگاه با اقدامات قضایی همراه خواهد بود.

دیدگاه‌ها