کد خبر : 1765965 | 14 تیر 1400 ساعت 13:34 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

جدال در آره‌نا، پوکر گل محمدی یا دبل نکو؟

تیم‌های جواد نکونام هنوز موفق به پیروزی برابر پرسپولیس نشده‌اند و فولاد فردا فرصت دارد تا این طلسم را برای نکونام بشکند.

جدال در آره‌نا، پوکر گل محمدی یا دبل نکو؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس باید در ورزشگاه شهدای فولاد فردا به مصاف یکدیگر بروند. تقابل یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام کاپیتان‌های سابق تیم ملی ایران می‌تواند جذاب و دیدنی باشد.


این دو سرمربی جوان تاکنون چهار بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که در سه دیدار یحیی گل‌محمدی به پیروزی رسیده و یک برد برای جواد نکونام بوده است.

 

در اولین تقابل جواد نکونام با نساجی مازندران میهمان تیم پدیده مشهد زیر نظر یحیی گل‌محمدی بود که در نهایت تیم گل‌محمدی با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید. محمد قاسمی نژاد، امین قاسمی نژاد و حسین مهربان سه گل تیم پدیده را زدند که محمد قاسمی نژاد اکنون در فولاد توپ می‌زند.

 

1619614

 


در دومین تقابل نکونام با تیم جدیدش فولاد در مشهد به مصاف پدیده رفت و در ثانیه‌های پایانی پاس وحید نامداری به لوسیانو پریرا رسید تا این مهاجم برزیلی دروازه تیم مشهدی را باز کند و سه امتیاز به حساب فولاد ریخته شود.


در سومین دیدار، فولاد این بار در تهران به مصاف پرسپولیس رفت که تیم پایتخت نشین با تک گل سیامک نعمتی در دقیقه ۶۸ به برتری رسید تا با این برد یحیی دوباره از رقیب سرسختش جلو بیفتد.


در آخرین دوئل این سرمربی، در بازی رفت این فصل تیم پرسپولیس موفق شد تا با نتیجه دو بر یک و با گل‌های مهدی عبدی و احمد نوراللهی قافیه را از حریف ببرد. شیمبا تک گل تیمش را در این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که البته جلوی باخت را نگرفت.

دیدار دو تیم فردا و از ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه با سوت وحید کاظمی در ورزشگاه شهدای فولاد آغاز می‌شود و باید دید که این تقابل با برتری یحیی به پایان خواهد رسید و یا نکونام دومین پیروزی خود برابر این سرمربی و اولین بردش مقابل پرسپولیس را جشن خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها