کد خبر : 1765970 | 14 تیر 1400 ساعت 18:38 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

پایان کار دشان؟ حرف‌های مبهم رئیس فدراسیون فرانسه

ممکن است پس از ناکامی فرانسه در یورو 2020 دیدیه دشان شغل خود را از دست بدهد.

پایان کار دشان؟ حرف‌های مبهم رئیس فدراسیون فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه با کسب 5 امتیاز به عنوان تیم اول از گروه مرگ یورو 2020 راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. این تیم برای راهیابی به جمع 8 تیم نهایی سوئیس را مقابل خود می دید؛ حریفی که به دراماتیک ترین شکل ممکن موفق به شکست دادن فرانسه شد.

بازی دو تیم در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر سوئیس به پایان رسید. فرانسه که در نیمه اول در جبران گل خورده ناکام مانده بود با چهره ای کاملا تهاجمی نیمه دوم را آغاز کرد. اعلام یک ضربه پنالتی با کمک VAR به سود سوئیس در دقیقه 55 اما شوک بزرگی بود که می رفت قهرمان جام جهانی 2018 را با یک حذف زودهنگام از یورو مواجه کند. لوریس اما این ضربه را مهار کرد تا فرانسه در جام بماند؛ 4 دقیقه بعد از این اتفاق، فرانسه با دو گل کریم بنزما از حریف پیش افتاد.

 

 

1617307

 

 

شاگردان دشان دردقیقه 75 گل سوم را هم توسط پوگبا زدند تا در آستانه یک برد شیرین قرار بگیرند؛ جواب سوئیس به کامبک فرانسوی ها یک کامبک بی نظیر بود. شاگردان ولادیمیر پتکوویچ با گل های سفروویچ و گاورانویچ بازی را 3-3 کردند تا تعیین برنده به وقت های اضافه کشیده شود. در 30 دقیقه وقت های اضافه گلی از خط دروازه ها عبور نکرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت زومر گلر سوئیس با مهار کیلیان امباپه باعث برتری تیمش شد.

 

 

1612808

 

 

دیدیه دشان سرمربی فرانسه که سال 2018 این تیم را قهرمان جهان کرد، تا 2022 قرارداد دارد ولی سایه زین الدین زیدان را روی سر خود احساس می کند.

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد آینده دشان به تله فوت گفت:« اخیرا با هم ملاقات کردیم. همیشه معتقدم پس از هر تورنمنت باید 10 روز زمان داد و به خوبی همه چیز را بررسی کرد. با دشان دوست هستیم و بازهم صحبت خواهیم کرد. بین ما همیشه همه چیز شفاف بوده و صداقت وجود داشته است. او شخصیتی وفادار است و یورو 2020 اولین ناکامی بزرگش در تیم ملی بود.»

 

 

1612461

 

 

لوگرا ادمه داد:« نمی گویم دشان حتما سرمربی باقی می ماند و در این مورد بحث خواهیم کرد. هر دو اهدافی مشترک داریم و جاه طلب هستیم. باید شرایط را به خوبی بررسی کنیم و سپس بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.»

 

دیدگاه‌ها