کد خبر : 1765984 | 14 تیر 1400 ساعت 17:47 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کوریره دلو اسپورت

مورینیو کاپیتان رئال را به رم می برد؟

مارسلو کاپیتان اول رئال در فصل اینده شاید این باشگاه را به مقصد آ اس رم ترک کند.

مورینیو کاپیتان رئال را به رم می برد؟

به گزارش "ورزش سه"، از مارسلو مدافع برزیلی رئال به عنوان یکی از بازیکنانی که احتمالاً در تابستان این باشگاه را ترک خواهد کرد، نام برده شد اما او اخیرا برای گفت و گو در مورد وضعیت خود با مدیران باشگاه تماس گرفت و به وی اطمینان داده اند که فصل بعد نیز ماندنی خواهد بود.

مارسلو دو سال است که جایگاه ثابت خود در ترکیب رئال را از دست داده ولی با این وجود هیچ تمایلی به ترک باشگاه مادریدی ندارد ولی شاید یک تماس همه چیز را عوض کند.

 

 

1618924

 

 

طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، مصدومیت لئوناردو اسپیناتزولا مدافع چپ رم و تیم ملی ایتالیا که او را شش ماه خانه نشین خواهد کرد، ژوزه مورینیو سرمربی جدید جالوروسی را بر این داشته تا به سران باشگاه توصیه کند که برای جذب مارسلو اقدام کنند. ستاره برزیلی یکی از گزینه های اصلی مورینیو برای جانشینی اسپیناتزولاست و با توجه به سابقه همکاری با یکدیگر در رئال(2010 تا 2013)، مارسلو ممکن است به تماس آقای خاص پاسخ مثبت بدهد.

مارسلو در صورت ماندنی شدن، کاپیتان اول رئال خواهد بود و قطعا در صورت انتقال به رم دیگر نمی تواند دستمزد 8 میلیون یورویی فعلی خود را دریافت کند. باید دید پاسخ مارسلو به پیشنهاد رم چه خواهد بود.

 

 

1619645

 

دیدگاه‌ها