کد خبر : 1765995 | 14 تیر 1400 ساعت 15:02 | 23.4K بازدید | 3 دیدگاه

سامان به استقلال رسید؛ به یاد هت تریک رویایی (عکس)

تراکتور فردا در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که چند بازیکن خود را در اختیار ندارد؛ در تیم فعلی اما بازیکنانی حضور دارند که تراکتوری ها امید زیادی به درخشش آنها دارند.

سامان به استقلال رسید؛ به یاد هت تریک رویایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور فردا در حساس ترین بازی هفته بیست و ششم میهمان استقلال در تهران خواهد بود. این تیم برای جا نماندن از کورس کسب سهمیه، نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز بازی فردا دارد؛ موضوعی که البته برای تیم استقلال هم صدق می کند و همین کار را برای شاگردان فیروز کریمی سخت کرده است.

 

آنها فردا در حالی به مصاف استقلال خواهند رفت که چند بازیکن خود را در اختیار ندارند؛ در تیم فعلی اما بازیکنانی حضور دارند که تراکتوری ها امید زیادی به درخشش آنها دارند؛ یکی از این بازیکنان، سامان نریمان جهان است؛ بازیکنی که در مقطع اول حضورش در تراکتور، برگ برنده این تیم مقابل سرخابی های پایتخت بود.

 

یکی شیرین ترین خاطرات سامان نریمان جهان از تقابل با سرخابی های پایتخت به روزهای پایانی فصل 94-93 بر می گردد؛ جایی که تراکتور برای کسب عنوان قهرمانی می جنگید و استقلال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، فقط باید این تیم را در تهران شکست می داد؛ دیدار تیم های استقلال تهران و تراکتور، حساس ترین دیدار از هفته ما قبل آخر رقابت های لیگ برتر بود. این دیدار در حضور 45 هزار تماشاگر آغاز شد. شاگردان تونی در آن دیدار استقلالِ قلعه نویی را با نتیجه  4 بر یک شکست دادند.

 

1619648

 

ستاره بی چون و چرای آن دیدار سامان نریمان جهان بود؛ مهاجم تراکتوری ها در آن دیدار هت تریک کرد. او ابتدا در دقیقه 7 دروازه استقلال را باز کرد؛ بعد از به تساوی کشیده شدن کار در دقیقه 18، تراکتوری ها یک بار دیگر در واپسین دقایق نیمه اول روی پاس نریمان جهان و گل ادینیو از حریف پیش افتادند؛ اوج کار نریمان جهان در نیمه دوم بود که 2 دیگر هم به استقلال زد تا با این جلمه "چقدر خوبه این پسر" عادل فردوسی پور به فوتبال ایران شناسانده شود.

 

1619649

 

بعد از 6 سال دوباره تراکتور و استقلال در هفته های پایانی فصل به هم خورده اند و شرایط هم تقریبا مشابه همان مقطع است؛ با این تفاوت که اینک سامان نریمان جهان، یک بازیکن جوان نیست و با 30 سال سن، یکی از باتجربه ترین چهره های تیمش به شمار می رود که تراکتوری ها امید زیادی به درخشش او دارند.

دیدگاه‌ها