کد خبر : 1766023 | 14 تیر 1400 ساعت 17:13 | 73.6K بازدید | 10 دیدگاه

گریزمان گزینه جدید سیتی

پپ گواردیولا به داد بارسلونا می رسد؟

علاقه پپ گواردیولا به سبک بازی آنتوان گریزمان ممکن است منجر به انتقال این ستاره فرانسوی به سیتی شود.

پپ گواردیولا به داد بارسلونا می رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، ماندن لیونل مسی در بارسلونا تبعاتی دارد و باید حداقل یک بازیکن بزرگ این تیم قربانی شود. علیرغم تمایل بلوگرانا به فروش فیلیپ کوتینیو، هیچ تیمی حتی برای خرید قرضی این هافبک برزیلی هم وارد عمل نشده و به نظر باید یک نفر دیگر از این باشگاه جدا شود.

در حال حاضر به نظر می رسد آنتوان گریزمان بهترین گزینه است. مدیران بارسلونا در هفته های اخیر موفق به جذب سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای شده اند و از همین حالا نیز ترافیک شدیدی در خط حمله بارسلونا برای فصل بعد وجود دارد.

 

 

1616350

 

 

همچنین خوان لاپورتا در هفته های اخیر بارها عنوان کرده مشکلات مالی بارسلونا از انچه در تصورش بوده بیشتر است و به همین دلیل باید پرداخت دستمزدهای بازیکنان این باشگاه کاهش یابد. گریزمان در این فصول اخیر هنوز قادر به برآورده کردن همه انتظارات از خود نبوده و جدایی او و خلاصی از پرداخت دستمزد این ستاره فرانسوی، بهترین راه حل برای تمدید قرارداد با لیونل مسی و البته حفظ تعادل مالی باشگاه محسوب می شود.

 

 

1609614

 

 

در همین رابطه برخی رسانه های انگلیسی خبر داده اند که منچسترسیتی در صورتی که نتواند هری کین را به خدمت بگیرد، به سراغ گریزمان خواهد رفت. تاتنهام به سادگی حاضر به فروش کین نمی شود و به همین خاطر سیتی به گزینه های جانشین فکر می کند. گریزمان رویای دیرینه پپ گواردیولاست و خرید وی نیز ساده تر و راحت تر از کین خواهد بود.

سیتی ممکن است که برای این انتقال، برخی بازیکنانش را هم به بارسا پیشنهاد بدهد. بازیکنانی نظیر آیمریک لاپورت، برناردو سیلوا یا ژوائو کانسلو می توانند به پروسه انتقال وارد شوند.

دیدگاه‌ها