کد خبر : 1766030 | 14 تیر 1400 ساعت 17:18 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

رییس کمیته استیناف آدم پاکی است؛

تارتار: داور ما و سپاهان را به یک چشم ببیند

مهدی تارتار می‌گوید کمیته استیناف حق این تیم را برگردانده و امیدوار است که فردا داور با اشتباهات سهوی حق پیکان را تضییع نکند‌.

تارتار: داور ما و سپاهان را به یک چشم ببیند

به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان در حالی برگزار شد که در ابتدای این نشست، امیر صادقی پناه مدیررسانه‌ای این تیم با اشاره به قطعی برق، از مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری نشست در چنین فضایی تشکر کرد و گفت: ما ، باشگاه پیکان و باشگاه‌های دیگری که آقای تارتار حضور داشتند، همیشه به اصحاب رسانه احترام گذاشتیم و غیبت ایشان در چند نوبت به خاطر همزمانی نشست با تمرین یا گرفتاری روزمره دیگر در باشگاه بوده است.

 

پس از این صحبت‌ها مهدی تارتار اظهار داشت: میخواهم در ابتدا راجع به تغییر رای صحبت کنم و جا دارد از اعضای محترم کمیته استیناف تشکر کنم و از فدراسیون فوتبال بابت حضور چنین افرادی در بدنه‌اش تشکر کنم. این فدراسیون ما را امیدوار کرد و حق ما را برگرداند و در نهایت از همه عزیزان تشکر میکنم و امیدوارم همیشه به این شکل باشد و رای هایشان عادلانه باشد. میخواستم از آقای صالحی رییس کمیته استیناف تشکر کنم، تعریف ایشان را خیلی شنیده بودم و حالا با این حکم به من ثابت شد که انسان وارسته و بسیار پاکی است و از او تشکر ویژه دارم.

 

او درباره بازی فردا گفت: بازی سنگینی برای ما خواهد بود چون سپاهان کورس صدرنشینی با پرسپولیس دارد. تیم بسیار منسجمی هستند و از نظر باشگاهی ساختار قوی دارند. کادرفنی باهوش و کاربلدی دارند و بازیکنان بسیار باکیفیتی هستند اما خوشبختانه بچه‌های ما پر از انگیزه مقابل تیم‌های بزرگ هستند. در جدول جای امنی داریم اما اگر تلاش بیشتری داشته باشیم می‌توانیم به جایگاه بهتری برسیم چون سه امتیاز با تیم چهارم جدول داریم.

 

وی افزود: اگر بچه‌ها تلاش بیشتری کنند و استارت را از همین فردا بزنند می‌توانیم جایگاه بهتری داشته باشیم. به بچه‌ها هم گفتم اگر می‌خواهیم بزرگ باشیم و سال بعد تیم‌های خوبی را خواهان داشته باشیم، باید جلوی تیم‌های بزرگ بهتر عمل کنیم و نتیجه خوبی داشته باشیم.

 

او درباره نقش تیمش در قهرمانی عنوان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و همان توانی که فردا مقابل سپاهان میگذاریم مقابل پرسپولیس هم خواهیم داشت چون به باشگاهمان تعهد داریم و نمی‌خواهیم حقی گردنمان باشد. این را ثابت کردیم، هرچند الان نباید درباره پرسپولیس صحبت کنیم و با سپاهان و بعد رفسنجان و فولاد و ماشین سازی و بعد پرسپولیس بازی داریم. امیدوارم پله به پله جلو برویم و پیکانی که سال های گذشته شرایط خوبی نداشته را نگاه ها را به این تیم تغییر دهیم. باتوجه به تعهدات به این تیم ذره‌ای کم نخواهیم گذاشت.

 

سرمربی پیکان با اشاره به تغییر موقعیت تیمش گفت: ما به حقمان رسیدیم و ما تشکر کردیم از مسئولین. ما در زمین با ۱۱ نفر بزنیم و یار اضافه نداشتیم و بازیکن تعویضی ششم هیچ نقشی در نتیجه نداشت و واقعا درود می‌فرستم بر شرف تمام اعضای کمیته استیناف و در راس آن‌ها آقای صالحی که حق ما را برگرداند.

 

مهدی تارتار در مورد داوری بازی و اتفاقات بازی‌های قبل عنوان کرد: ایشان از داوران جوان هستند و امیدوارم فردا برنده بازی داور باشد. بعضی داوران می‌خواهند باتجربه عمل کنند و می‌آیند جایگاه تیم‌ها را در نظر میگیرند که مثلا پیکان سقوط نمی‌کند و خیلی هم مدعی نیست. اما سپاهان در کورس است و مبادا اشتباه کنیم به ضرر سپاهان، نه باید به ما هم با آن دیدگاه نگاه کنند و امیدوارم فردا روز خوب آقای حیدری باشد، هرچند که قبلاً برای ما خوب عمل نکردند و این را می‌گذاریم جزو اشتباهات سهوی.

 

او راجع به تیم سقوط کننده اظهار داشت: امیدوارم تیمی سقوط کند که استحقاقش را سقوط کند و تیم ضعیف تر سقوط کند. در فوتبال ما خیلی وقت‌ها اینطور نیست و با اشتباهات سهوی تیم‌های دیگر سقوط می‌کنند اما امیدوارم تیمی سقوط کند که ضعیف تر از بقیه است.

دیدگاه‌ها