کد خبر : 1766032 | 14 تیر 1400 ساعت 17:25 | 13.1K بازدید | 3 دیدگاه

انریکه: رویارویی با ایتالیا لذت بخش است

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا رویارویی با ایتالیا در یورو 2020 را لذت بخش توصیف کرد.

انریکه: رویارویی با ایتالیا لذت بخش است

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پیش از شروع مسابقات برخی شانس چندانی برای موفقیت لاروخا در جام ملت های اروپا قائل نبودند، اما این تیم حالا بالاتر از بسیاری از مدعیان به مرحله نیمه نهایی راه یافته و فردا شب به مصاف تیم ملی ایتالیا خواهد رفت. لوییس انریکه در مصاحبه با اسکای اسپوورتس مدعی شد تیمش در تمام طول 90 دقیقه سبک بازی خود برابر ایتالیا را حفظ خواهد کرد.

 

لوییس انریکه گفت: "من کشور ایتالیا و شهر رم را دوست دارم و این پایتخت یک شهر فوق العاده است. حضور روی نیمکت رم یک تجربه عالی بود همیشه روبرو شدن با تیم ملی ایتالیا لذت بخش است. البته دو تیم اسپانیا و ایتالیا ماه نوامبر و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های اروپا دوباره به مصاف یکدیگر خواهند رفت. من کشور ایتالیا، مردم، غذا، بستنی و فوتبال آنجا را دوست دارم.

 

1616865

 

تنها اشتباهی که قطعا در دیدار فردا شب در استادیوم ومبلی مرتکب نخواهیم شد این است که اسپانیا از ابتدا تا انتهای بازی را دست کم نمی گیرد و ما آن مدل تیم ها نخواهیم بود. ما می توانیم برنده شده یا ببازیم، اما من مطمئن هستم که با حفظ سبک خود در لحظات مناسب حمله و به وقتش نیز دفاع خواهیم کرد.

 

رویارویی آلوارو موراتا با جورجو کیه لینی؟ "او کیلینی را به خوبی می شناسد و آنها با هم دوست و هم تیمی هستند، من نگران این موضوع نبوده و بیشتر نگران یافتن مناسب ترین راه حل برای ترکیب اسپانیا هستم."

دیدگاه‌ها