کد خبر : 1766054 | 14 تیر 1400 ساعت 19:26 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

من و ویالی با هم بزرگ شده‌ایم؛

مانچینی: دیدار برابر اسپانیا با بلژیک متفاوت است

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا به تمجید از عملکرد لوییس انریکه و تیم ملی اسپانیا پرداخت.

مانچینی: دیدار برابر اسپانیا با بلژیک متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری بعد از غلبه در بازی بزرگ برابر بلژیک، حالا فردا شب در نیمه نهایی یورو 2020 در استادیوم ومبلی به مصاف اسپانیا می رود. روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد عملکرد تیم ملی اسپانیا در سال های اخیر فوق العاده بوده است.

 

روبرتو مانچینی گفت: "بازی سختی در انتظار ما خواهد بود و شرایط اسپانیا با بلژیک متفاوت است، اما ما همچنان با مشکلات زیادی روبرو خواهیم بود. ما در برابر اتریش به دلیل رویکرد تهاجمی حریف و برخورد با آنها در اولین بازی در مرحله حذفی متحمل مشکلاتی شدیم.

 

1618953

 

اسپانیا در چند سال گذشته فوق العاده بوده و آنها بازیکنان جوان و سرمربی بسیار خوبی دارند. لوئیز انریکه با بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان شد و تیم رم تحت هدایت او نیز فوتبال خوبی ارائه می داد.

 

دنیله ده روسی بارها در مورد لوئیس انریکه صحبت کرده است، اما شرایط او از زمان حضور در رم تغییر کرده است. اسپانیا سزاوار حضور در این مرحله بوده است. این مسابقه آسان نخواهد بود و ما باید عملکرد بسیار خوبی ارائه دهیم. اسپانیا یک تیم بزرگ است، ما در نیمه نهایی بازی داریم و بنابراین قطعا شرایط آسان نخواهد بود.

 

1614300

 

رابطه با جانلوکا ویالی؟ من و ویالی با هم بزرگ شده ایم و فراتر از یک دوست هستیم. ویالی مانند همه بازیکنان که در آن تیم سمپدوریا بازی می کردند، برای من مانند یک برادر است. ویالی کمی از من بزرگ تر است و ما دوست داریم وقتی او صحبت می کند به حرف هایش گوش دهیم.

 

انتقادات از چیرو ایموبیله؟ او برنده جایزه کفش طلا و یکی از بهترین گلزنان چند سال اخیر است. گاهی اوقات بازیکنی در یورو یا جام جهانی تاثیرگذار ظاهر می شود که بیشترین انتقادات را می شنود."

دیدگاه‌ها