کد خبر : 1766057 | 14 تیر 1400 ساعت 20:02 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

خرمگاه: می دانیم که از بازی گل گهر چه می خواهیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که امیدوار است ضررهای گل گهر از داوری در هفته های گذشته، باعث متضرر شدن آنها در بازی فردا نشود.

خرمگاه: می دانیم که از بازی گل گهر چه می خواهیم 

به گزارش "ورزش سه"، تیم های گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک فردا در یک بازی حساس به مصاف هم می روند. دیداری که برای سیرجانی ها بسیار حائز اهمیت است و در صورت از دست دادن امتیاز، سهمیه آسیایی تقریبا از دست رفته خواهد بود و آلومینیوم نیز در پی حفظ جایگاه چهارمی است.


محمد خرمگاه مربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از این بازی گفت: خوشحالیم که افتخار هم بازی بودن با آقای قلعه نویی را داشته ایم. افتخار شاگردی ایشان را نیز در دوره ای که مربی بوده اند و ما بازیکن بوده ایم، داریم. از تفکرات ایشان کاملا آگاهیم. خصیصه های اخلاقی و فنی ایشان را می دانیم. شرایط بازی به نحوی است که هر دو تیم به پیروزی نیاز دارند. کاملا حریف را آنالیز کرده ایم و ما برای لحظه به لحظه بازی برنامه داریم و می دانیم از بازی چه می خواهیم. آقای منصوریان و کادرفنی برای این بازی بسیار فکر کرده اند. امیدوارم فردا به دور از هر حاشیه ای، یک روز خوب باشد و بتوانیم خوب بازی کنیم و شرایطی را رقم بزنیم که اگر مستحق باشیم، با کسب امتیاز از سیرجان برویم.


وی درباره اینکه کمتر کسی فکر می کرد گل گهر و آلومینیوم برای کسب سهمیه بجنگند و در جام حذفی با یکدیگر روبرو شده اند و اکنون برداشت او از دو بازی متوالی دو تیم چیست، گفت: برای ما خیلی سخت است چون گل گهر تیم بسیار خوبی است و فوتبال خوبی ارائه می دهد. در هر 3 پست خودشان نقاط قوتی دارند. آنالیزی که از این تیم داشتیم، فهمیدیم آنها فوتبال خوبی انجام می دهند. تفکرات خوب آقای قلعه نویی از گل گهر تیم خوبی ساخته است و هیچ کس انتظار این را نداشت که دو تیم در لیگ نتیجه بگیرند و این به تلاش، زحمت و کار مستمر برمیگردد که هم گل گهر و آلومینیوم نشان دادند می توانند این کار را انجام بدهند و انجام گرفت.


مربی آلومینیوم درخصوص اینکه در 10 بازی گذشته شکستی را متحمل نشده و گل گهر در فینال کسب سهمیه به دنبال پیروزی است. او پیش بینی اش از نتیجه بازی فردا را اینگونه پاسخ داد: ما هر روز برای بهتر بودن تلاش می کنیم. ما به دنبال رکورد نیستیم و هر بازی برای ما فینال است و برای اینکه بهترین عملکرد را داشته باشیم، وارد زمین می شویم. سعی می کنیم ابتدا گل نخوریم و بعد گل بزنیم تا برنده بازی باشیم. همه بازی ها تفکرات ما این است و آقای منصوریان تفکراتش را به تیم القا کرده است. ما فینال گونه و بازی به بازی به مسابقات نگاه می کنیم. اصلا مهم نیست که در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است. اکنون بازی فردا برای ما مهم است. امیدوارم بتوانیم شرایطی را رقم بزنیم که با امتیاز از آن خارج شویم.


وی درخصوص بازیکنان مصدوم و محروم نیز گفت: آقای ربیع خواه این بازی به ما اضافه شده است. در حال حاضر حضور ذهن ندارم ولی یک بازیکن مصدوم داریم. همه بازیکنان را در اختیار داریم و ان شالله که روز خوبشان باشد. 


خرمگاه در پایان گفت: امیدوارم که داوری بازی به خاطر بیانیه ای که باشگاه گل گهر بابت اشتباهات داوری در 3 بازی گذشته صادر کرده است، جوری نباشد که ضرر کرده بازی فردا ما باشیم. امیدوارم داوری به نوعی باشد که ضررهای گل گهر در بازی ها قبلی باعث نشود ما در دیدار فردا متضرر شویم.

دیدگاه‌ها