کد خبر : 1766064 | 14 تیر 1400 ساعت 20:24 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

پورموسوی: برای فصل بعد برنامه داده ایم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت که پس از دو پیروزی اخیر، تیم او به ساحل آرامش رسیده و به دنبال حفظ این روند است.

پورموسوی: برای فصل بعد برنامه داده ایم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی گفت: خدا را شکر می کنیم که توانستیم 2 بازی خیلی خوب انجام دهیم و با کسب امتیاز، به حاشیه امنیت خوبی برسیم. مطمئنا در ادامه راه، این 6 امتیاز به ما خیلی کمک خواهد کرد. تیم ما به ساحل آرامش رسیده است. ان شالله بعد از این هم برای تیم برنامه داریم که در بازی های باقی مانده با حداکثر توانمان ظاهر شویم.


وی ادامه داد: مطمئنا با شرایطی که نساجی دارد، فردا یک بازی انتحاری را مقابل ما انجام خواهد داد که به هر حال بازی فردا به یک نوعی برای هر دو تیم مهم و امتیازش در جدول تأثیرگذار خواهد بود. امیدوارم با آنالیزها و تمرینات خوبی که در روزهای گذشته داشتیم، بچه‌ها فردا باهوش و با تمرکز بازی کنند.


پورموسوی در خصوص شایعاتی که در خصوص عدم تمدید قرارداد برخی بازیکنان و تأثیر احتمالی آن روی روحیه و کیفیت کار آنان، گفت: واقعیت این است که بچه‌ها کمی از این بابت که ممکن است مصدومیت به سراغ‌شان بیاید،‌ نگران هستند. فوتبالیست‌ها در هفته‌های آخر باید نسبت به اول فصل به لحاظ ذهنی آماده‌تر باشند. مدیریت باشگاه یک کار خوب انجام داده و برای بچه‌ها وقت تعیین کرده است که هر کدام تمایل دارند برای تمدید قرارداد به باشگاه بروند. ضمن اینکه ما هم در دو سه روز گذشته اعلام کردیم برنامه فصل آتی را هم آماده کردیم و در همین هفته به باشگاه ارائه می دهیم.


وی افزود: ما اگر می خواهیم صنعت نفت قوی تری نسبت به امسال و سالهای گذشته داشته باشیم، می بایست با بازیکنان تیم تمدید کنیم و شاکله تیمی را حفظ کنیم و در فصل نقل و انتقالات نیز نقاط ضعف را ترمیم کنیم و پنج، شش بازیکن مدنظرمان را برای تقویت تیم جذب کنیم. امیدوارم با همدلی در فصل بعد آن چیزی که هواداران لیاقتش را دارند و به دنبال آن هستند، بتوانیم به دست بیاوریم.


سرمربی صنعت نفت درخصوص اینکه ممکن است نساجی فردا بالا بازی کند و در بازی های گذشته خط دفاعی نفت کمی ناهماهنگ بود چه برنامه ای دارد، گفت: در بازی قبل، محمد طیبی که تنها بازیکن ماست که پست تخصصی او دفاع است، را در اختیار نداشتیم که خدا را شکر او در این بازی همراه ما خواهد بود، حسین بغلانی نیز در اردوی تهران با مصدومیت مواجه شده است و نمی‌تواند تیم را همراهی کند، با توجه به اینکه ما دو بازیکن غیر تخصصی را در خط دفاعی بازی داده این، مقداری در خط دفاعی مشکل داشتیم که در این چند روز اخیر روی این مشکل تمرین کردیم و از طیبی نیز می‌توانیم در خط دفاع استفاده کنیم. 


پورموسوی درخصوص اینکه آیا صنعت نفت در بازی فردا با برد خارج می شود گفت: شما شک نکنید ما در تمام بازی ها چه در داخل و چه در خارج از خانه تلاش کردیم تا بتوانیم بهترین کیفیتمان را نشان دهیم و ان شالله با کسب سه امتیاز همراه خواهد بود.


او در پایان درباره بازیکنان محروم و مصدومش نیز گفت: ما فردا حسین ساکی را در اختیار نداریم.

دیدگاه‌ها